Sett foten ned – og nyt det!

Fottips fra Midelfart: Sett foten ned – og nyt det! Tidsklemma og fritidsklemma kappes om å klemme lufta ut av oss, mens sommeren som vi har lengtet etter er rett utenfor stuedøra uten at vi engang har tid til å ense det. Er det ikke da på tide å sette foten ned? Ned i et avslappende fotbad og bare nyte det du har gledet deg til hele vinteren; nemlig sommeren! En «time out», i form av et pleiende fotbad, kan være godt for både fot, kropp og sjel, men er dessverre noe de fleste av oss innvilger oss altfor sjelden. Nå som sandalsesongen står for døra, får imidlertid mange en synlig grunn til å starte den gode vanen det er å plante føttene godt i balja. Ett skritt nærmere sommeren Saltrates fotpleieserie gir føttene akkurat den behandlingen de trenger for å være presentable i sommerens lekre, nyervervede sandaler. Serien har vært i salg i Europa i over 80 år, og danner et godt «ståsted» for din daglige fotpleie. Det anbefales å smøre føttene med en god fotkrem daglig. I tillegg er det både lurt og avslappende å avsette tid til et lite fotbad en gang i uken. På den måten forebygger man fotproblemer, samtidig som man holder undersåttene pene og velstelte sommeren igjennom. Gå for sjøalger Saltrates har 2 fotserier, basert på enten sjøalger eller urteekstrakter. Seriene inkluderer både fotbadsalter, fotkremer, fotbadolje og fotspray. · Serie 1 med sjøalger er perfekt sommerpleie. Sjøalgene virker nemlig kjølende og stimulerende for trette, slitne og klamme føtter. · Serie 2 med urteekstrakter er spesialtilpasset føtter med tørr og hard hud. Selges på apotek og utvalgte parfymerier lik Vita. Veil. utsalgspris: Fotsalt m/sjøalg, 10x20gr. 58,00. Fotkrem m/sjøalger, 75 ml 59,50. Pumpespray, 100 ml 70,00. Fotpleietips for alle · Et kort fotbad i lunkent vann jevnlig gjør godt · Fotbad bør unngås dersom du har åpne sår på føttene · Husk å tørke ekstra godt mellom tærne · Klipp neglene regelmessig, klipp de rett av og rund så av kantene forsiktig · Avslutt med en god fotkrem · Prøv en fotspray dersom du lett får svette og klamme føtter For ytterligere opplysninger, vennligst kontakt: Midelfart AS, v/ produktsjef Celine Stokke. Tlf: 24 11 01 00, e-post: celine.stokke@midelfart.no ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=4232&lang=NO