Liten bil gjør stor suksess; nå kommer Ubåten som temmer akvariefisken!

Report this content

Liten bil gjør stor suksess; nå kommer Ubåten som temmer akvariefisken! DU ER KANSKJE EN AV DE MANGE SOM DET SISTE ÅRET ER BLITT EIER AV EN MINI-RC BIL. NÅ KOMMER DET DU TRENGER ENDA MER; EN MINIRC-UBÅT SOM KAN BRUKES TIL BL.A. Å TEMME GJENSTRIDIGE AKVARIEFISK Tenk deg følgende situasjon; en av de aller mest glupske fiskene i akvariet ditt har akkurat presset favorittfisken din opp i et hjørne og er klar til å fortære den. Akkurat da skytes en torpedo ut og skremmer rovfisken unna. Mini-rc Ubåten har gjort jobben sin nok en gang. En radiostyrt ubåt på 7 - 8 cm, det er neste medlem av familien Mini-rc (rc: radio control). Over 10.000 nordmenn ble eiere av en mini-rc bil i fjor. Nå kommer altså oppfølgeren. Ubåten er så liten at den fint får plass i akvariet, eller badekaret om du foretrekker det. Mini-rc.no, en nettbutikk som utelukkende tilbyr små radiostyrte leker, tilbyr i første omgang én versjon som skyter ut torpedoer og én versjon som har lyskaster. De ser for seg at det er ganske mange nordmenn som vil ha interesse for en. "Vi vet alle hvor vanskelig det kan være å holde orden i akvariet. Nå kommer det endelig et hjelpemiddel for oss som sliter med kranglete guippier, for ikke å snakke om morgengretne sverdragere". Det sier en av kundene til Mini-rc.no om torpedoubåten. "Før var jeg plaget av at jeg ikke fant såpestykket på bunnen av badekaret. Med den nye ubåten med lys kommer dette til å bli mye enklere", sier en annen kunde. Ubåtene er akkurat kommet i salg, og Mini-rc.no forventer stor interesse. Akvariefisk og såpestykker går en ny tid i møte. Mini-rc.no jobber for utbredelsen av Mini-rc sporten i Norge. Det ble etablert i mars 2003. Mini-rc.no har tre medarbeidere, og selger biler og utstyr til publikum via internett og utvalgte forhandlere. Målet er å skape langsiktig begeistring for mini-rc i Norge, gjennom tilgjengeliggjøring, opplæring og service. For mer informasjon, vennligst se www.mini-rc.no, eller kontakt Luis Paulsen på post@mini-rc.no ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/09/14/20040914BIT21440/wkr0001.pdf Pressemeldingen med bilder