MR. ICEMAN LANSERER LUKKBARE POSER

Report this content

MR. ICEMAN LANSERER LUKKBARE POSER Som en av de første matprodusentene i Norge tilbyr Mr. ICEMAN nå isbitene i poser som kan lukkes. Den nye lukkemekanismen tillater høyere brukervennlighet og mindre svinn. I tillegg er den nye posen laget av en meget solid og elastisk plastkvalitet for å tåle lave temperaturer, slag og røff behandling. "Tilbakemeldingen fra forbruker og detaljist i forbindelsen med lanseringen av lukkbare poser er meget positiv", sier Jack A. Stensland, daglig leder i Mr. ICEMAN. Mr. ICEMAN tilbyr nå lukkbare poser til isbitene som en tråd i filosofien om å være den beste/ledende og mest komplette isbit-leverandøren i Norge. MR. ICEMAN, som er Norges største leverandør av ferdigpakkede isbiter, har landsdekkende distribusjon via Engrospartner, Joh. Johansen, Asko og Ica Distribusjon. I følgende kjeder finner du isbitene: 7-Eleven, Deli de Luca, Gastro, Lille Populær, Statoil, Hydro Texaco, Ultra, Centra, Meny, Spar, ICA, Rimi, Maxi, Smart Club og Jacobs. Totalt har selskapet ca. 400 kunder i Norge. I følge Stensland er målet å nå mellom 500 og 550 butikker i løpet av 2004. For ytterligere informasjon kontakt: Jack Stensland, daglig leder, tlf 22 10 15 16 eller mob 911 40 920 ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/06/20040402BIT21010/bild.html Bilde