• MSC Cruises/

MSC Cruises ønsker velkommen til pressevisning ombord på MSC Orchestra i Oslo, fredag 13 mai 2011

MSC Cruises presenterer resultatene fra MSCs Cruisebarometer, en årlig undersøkelse om reisevaner i Skandinavia. Velkommen ombord på MSC Orchestra for presentasjon av undersøkelsen, lunsj og omvisning av skipet.

Tid: 11.30 – 14.30

Sted: Søndre Akershus kai, midten, Oslo

Velkommen!

MSC Cruises Scandinavia

MSC Orchestra har 16 dekk, fitness/relax, joggebaner, sauna, tyrkisk bad, svømmebassenger, jacuzzi, restauranter, pizzeriaer, teater, nattklubb, shoppingsenter og en barneklubb. Her får du rikelig med plass og fantastisk service som tilfredsstiller alle dine behov.

For påmelding og forespørsel om intervju med MSC Cruises i Skandinavia, ta kontakt med Livia Podestá på Prat PR:

mail: livia.podesta@prat.se, tel: +46 8 545 152 34.

Påmelding innen 6. mai

MSC Cruises er et av Europas største cruiserederier med hovedkontor i Napoli, Italia. I Norden selges cruisene via forhandlere. MSC Cruises har den mest moderne flåten i verden med de elleve skipene MSC Magnifica, MSC Splendida, MSC Fantasia, MSC Poesia, MSC Orchestra, MSC Musica, MSC Sinfonia, MSC Opera, MSC Armonia, MSC Lirica og MSC Melody som seiler i Middelhavet, Karibia, Nord-Europa, Atlanterhavet, Sør- og Nord-Amerika, Sør-Afrika. og Forente Arabiske Emirater. MSC Cruises er miljøsertifisert i henhold til ISO 1400 og er det eneste rederiet som er blitt tildelt 6 Golden Pearls fra Bureau Veritas for høy standard innenfor miljø, helse og sikkerhet. MSC Cruises er også sertifisert i henhold til ISO 9001 og ISO 2200 for kvalitet og sikkerhet i forbindelse med håndtering av matvarer. Rederiet samarbeider med UNICEF i et felles prosjekt som har som mål å gi utsatte barn i Brasil en utdanning av høy kvalitet. MSC Cruises inngår i samme konsern som MSC Cargo, et av verdens største selskaper for containerfrakt. Eiere er den italienske familien Aponte. Besøk www.msccruises.no