MSC Cruises presenterer et unikt samarbeid med Cirque du Soleil

MSC Cruises presenterer et unikt samarbeid med Cirque du Soleil, en verdensledende underholdningsaktør. Fra og med sommeren 2017 kommer neste generasjons skip, MSC Meraviglia, til å være det første cruiseskipet med en spesialutformet Entertainment Lounge. Den utformes i samarbeid med Cirque du Soleil for å skape en unik opplevelse til havs.

Dette langsiktige samarbeidet kommer til å utvides til MSC Meraviglias tre søsterskip som skal sjøsettes i 2019, 2020 og 2022. Seks kvelder i uken kommer Cirque du Soleils fantastiske artister til å fremføre to forskjellige show. Et publikum på 500 gjester per opptreden vil kunne oppleve denne unike forestillingen som er laget eksklusivt for MSC Cruises.

Denne magiske underholdningen vil finne sted i den spesialbygde 1000 kvm store loungen i akterenden av skipet. Her kan gjestene nyte middag eller cocktailer mens de nyter det spektakulære sceneshowet.

Cruise med skipet MSC Meraviglia som har premiere i Middelhavet i juni 2017 kan bestilles allerede nå. Skipet kommer til å cruise i det vestlige Middelhavet fra juni 2017, med hjemmehavner i Genova, Marseille og Barcelona.

Pressebilder:

For mer informasjon, kontakt:
Mari Multamäki, PR-ansvarlig MSC Cruises Skandinavia:
+46 8 510 00 516, mari.multamaki@msccruises.se

MSC Cruises
MSC Cruises er et av Europas største cruiserederi, markedsledende i Middelhavet, Sør-Afrika og Brasil. MSC Cruises har en av de mest moderne flåtene i verden med de tolv skipene MSC Preziosa, MSC Divina, MSC Magnifica, MSC Splendida, MSC Fantasia, MSC Poesia, MSC Orchestra, MSC Musica, MSC Sinfonia, MSC Opera, MSC Armonia og MSC Lirica som seiler i Middelhavet, Karibia, Nord-Europa, Atlanterhavet, Sør- og Nord-Amerika, Sør-Afrika og De forente arabiske emirater. MSC Cruises er miljøsertifisert i henhold til ISO 1400 og er det eneste rederiet som er blitt tildelt "7 Golden Pearls" fra Bureau Veritas for høy standard innenfor miljø, helse og sikkerhet. MSC Cruises er også sertifisert i henhold til ISO 9001 og ISO 2200 for kvalitet og sikkerhet i forbindelse med håndtering av matvarer. Rederiet har siden 2009 samarbeidet med UNICEF i et felles prosjekt som har som mål å gi utsatte barn i Brasil en utdanning av høy kvalitet. Samarbeidet ble fornyet 2014 i et prosjekt som støtter UNICEFs innsatser mot sult og underernæring hos barn i utviklingsland og i ulike nødssituasjoner. MSC Cruises inngår i samme konsern som MSC Cargo, et av verdens største selskaper for containerfrakt. Cruisene selges i Norden gjennom direktesalg og forhandlere. Eiere er den italienske familien Aponte. Besøk www.msccruises.no

Cirque du Soleil
Cirque du Soleil startet med en gruppe på 20 gateartister i 1984. I dag er det en stor Quebec-basert organisasjon som leverer artistisk underholdning av ypperste kvalitet. Selskapet har nærmere 4000 ansatte, hvorav 1300 artister fra over 50 forskjellige land. Cirque du Soleil har underholdt mer enn 155 millioner publikummere i over 300 byer og over 40 land på seks kontinenter.