Smurfeseilas med MSC Cruises

Barnefamilier er den målgruppen hvor interessen for cruise øker mest. Nå lanserer MSC Cruises unike cruisereiser fullpakket med smurfeaktiviteter for de yngste reisende.

- Å reise på cruise er nå den ultimate reiseformen for barnefamilier som prioriterer et prisgunstig feriealternativ fylt med aktiviteter for alle aldersgrupper, sier Claes Tamm, nordisk sjef i MSC Cruises.

Gjennom hele høsten og vinteren arrangeres skreddersydde aktiviteter med Smurfene på cruiseskipet MSC Divina. I tillegg til barneklubber for ulike aldersgrupper, arrangeres også familiedisko, smurfeparade, filmvisninger og talentshow sammen med de blå figurene.

En stor smurfemaskot er også ombord MSC Divina for å opptre som æresgjest på diverse familiearrangementer. Dessuten holder Bakersmurfen bakekurs for barna hvor de får muligheten til å lære seg å bake forskjellige typer bakverk og kaker.

Smurfene er med på MSC Divinas turer i Middelhavet gjennom sensommeren og høsten. Aktivitetene vil fortsette til vinteren når fartøyet trafikkerer Florida og Karibien.

For ytterligere informasjon, kontakt:
Claes Tamm, nordisk sjef i MSC Cruises: +46 8 667 21 20, claes.tamm@msccruises.se

Pressebilder:

MSC Cruises er et av Europas største cruiserederier med hovedkontor i Napoli, Italia. I Norden selges cruisene via forhandlere. MSC Cruises har den mest moderne flåten i verden med de elleve skipene MSC Divina, MSC Magnifica, MSC Splendida, MSC Fantasia, MSC Poesia, MSC Orchestra, MSC Musica, MSC Sinfonia, MSC Opera, MSC Armonia og MSC Lirica som seiler i Middelhavet, Karibia, Nord-Europa, Atlanterhavet, Sør- og Nord-Amerika, Sør-Afrika og Rødehavet. I mars 2013 økte flåten ytterligere i omfang med det nyeste tilskuddet, MSC Preziosa. MSC Cruises er miljøsertifisert i henhold til ISO 1400 og er det eneste rederiet som er blitt tildelt 6 Golden Pearls fra Bureau Veritas for høy standard innenfor miljø, helse og sikkerhet. MSC Cruises er også sertifisert i henhold til ISO 9001 og ISO 2200 for kvalitet og sikkerhet i forbindelse med håndtering av matvarer. Rederiet samarbeider med UNICEF i et felles prosjekt som har som mål å gi utsatte barn i Brasil en utdanning av høy kvalitet. MSC Cruises inngår i samme konsern som MSC Cargo, et av verdens største selskaper for containerfrakt. Eiere er den italienske familien Aponte. www.msccruises.no