NATTOPHARMA SIGNERER AVTALE MED LEGOSAN AB

NattoPharma har den glede å annonsere at en Supply avtale har blitt signert med det svenske selskapet Legosan AB."Legosan har stor tro på MenaQ7, naturlig vitamin K2, som et banebrytende og meget viktig kosttilskudd i forebyggelsen av osteoporose og arteriosklerose. Vi vil som kontraktsprodusent kunne ta på oss flere oppdrag med produksjon av MenaQ7 til kosttilskudd i form av tyggetabletter, tabletter og hardgel kapsler." sier Managing Director i Legosan, Torbjörn Marklund.  NattoPharma's VP of Sales & Marketing, Siri Stabel Olsen uttaler at hun er svært fornøyd med avtalen og gleder seg over de nye mulighetene denne avtalen bringer til det nordiske, europeiske og afrikanske markedet.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Siri Stabel Olsen
Tel  +47 992 52 274
VP Sales & Marketing

Morten Sundstø
Tel + 47 950 61 860
IR and Communication

About MenaQ7®
MenaQ7, the Natural Vitamin K2 is extracted from fermented soybeans with guaranteed actives and stability, clinical substantiation and patents granted and pending. MenaQ7 provides the Natural K2 Vitamin in a form of menaquinone-7, the long chained molecule offering superior bioavailability and health effects in low doses, which has been tied to both bone and cardiovascular health.

For more information on the health benefits of MenaQ7, please visit www.menaq7.com.

About NattoPharma
NattoPharma, Norway, is the exclusive international supplier and brand-owner of MenaQ7, the most effective natural form of vitamin K2. Vitamin K2 (MK-7) was recently amended by the EU commission to the list of legally added vitamins for fortified food and food supplements. NattoPharma ASA is listed on the Oslo Axess list at the Oslo Stock Exchange. The company has established an extensive research and development program aimed at documenting the benefits of vitamin K2. Please see further information on  www.nattopharma.com

About Legosan AB
Legosan er en svensk kontraktsprodusent  av kosttilskudd. De har over 20 års erfaring og kompetanse innenfor dette området og  ble i 1989 også sertifisert for produksjon av legemidler .De har lang erfaring i å komponere forskjellige helsekostprodukt . De  leverer ferdige produkter til store Finske, Svenske, Sør Afrikanske og europeiske firmaer innenfor legemiddel- og helsekost bransjen. For mer informasjon se: www.legosan.se