Johan Bruun ny administerende direktør i NCC Bolig AS

Lese original

Johan Bruun er utnevnt til ny administrerende direktør for NCC Bolig AS. Han etterfølger Thomas Re Johnsen som tidligere er utnevnt til ny regiondirektør for Nord/Vest Bygg i NCC Construction AS.

Johan Bruun er 36 år, utdannet eiendomsmegler og har en MBA og en MFin fra Bond University i Australia. Han er i dag ansatt som direktør for økonomi og drift i Fokus Krogsveen.

Johan Bruun tiltrer stillingen i NCC 1. august 2011. Stillingen inngår i ledergruppen til NCC Housing og rapporterer til Svante Hagman, administrerende direktør NCC Housing.

Kontaktpersoner:
Thomas Re Johnsen, adm. dir.  NCC Bolig AS, tlf +47 950 53 340
Svante Hagman, adm. dir. NCC Housing, tlf + 46 8 585 520 86
Johan Bruun, påtroppende adm. dir. NCC Bolig AS, tlf  +47 913 39 977

NCC i Norge består av forretningsområdene NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Bolig. I 2009 hadde NCC i Norge en omsetning på 4,9 milliarder kroner og rundt 1 800 ansatte.  NCC Bolig inngår i forretningsområdet NCC Housing. NCC Housing utvikler og selger boliger på utvalgte markeder i Norden Tyskland, Baltikum og St. Petersburg.

Tags: