Lederskifte i NCC

Som følge av den pågående omorganiseringen i NCC-konsernet går entreprenørvirksomheten i Norge inn i en ny fase. Det er i den forbindelse enighet mellom Paul E. Lødøen og NCC om at tiden er inne for et lederskifte for entreprenørvirksomheten i Norge. Paul E. Lødøen har sittet i ledelsen for NCC i Norge siden 1985, og som konsernsjef i NCC Norge siden 1997. Espen A. Pay (43) er utnevnt til ny sjef for NCC Entreprenør i Norge. Espen A. Pay er i dag adm. dir. i Naturbetong AS. Han har også erfaring fra ledende stillinger i andre entreprenørselskap. Lederskiftet skjer 1. mai 2002. For ytterligere informasjon: Paul E. Lødøen, konsernsjef NCC Norge AS, tel. 2298 6800/9112 5760 Sigurd Knudsen, sjef for informasjon og samfunnskontakt, tel. 2298 6903/9590 8166 Samtlige NCCs pressemeldinger finner du på www.nccnorge.no NCC er et av Nordens ledende bygg- og eiendomsutviklingsselskap. NCC har i Norge en årlig omsetning på ca 3,5 Mdr NOK. Antall ansatte er ca 3.500.