• NCC/

Manne Aronsson ny administrerende direktør for NCC Property Development AS

Lese original

NCC har ansatt Manne Aronsson som ny administrerende direktør for NCC Property Development i Norge. Aronsson tiltrer stillingen 20. januar.

- Jeg ser veldig frem til å kunne være med og utvikle NCC Property Developments virksomhet i Norge. Min ambisjon er å styrke markedsposisjonen vår ytterligere på lang sikt, sier Manne Aronsson.

Manne Aronsson har vært ansatt i NCC siden 2000. Han er for tiden konstituert landssjef for NCC Property Development Sverige og har tidligere vært regionssjef for Region Syd i Sverige. Aronsson har bred erfaring fra flere områder innenfor kommerisell eiendomsutvikling, både innenfor kontor, handel og logistikk.

Som administrerende direktør for NCC Property Development i Norge kommer Manne Aronsson til å inngå i ledergruppen for forretningsområdet NCC Property Development i Norden.

– Norge er et viktig marked for NCC Property Development, og vi har spennende prosjekter på gang i både Oslo og Stavanger. Jeg er overbevist om at Manne Aronsson kommer til å bidra sterkt til fremgang i Norge med sin lange erfaring, gode forretningsforståelse og sin lange merittliste innenfor lederskap, sier Carola Lavén, forretningsområdesjef for NCC Property Development.

Kontaktinformasjon:
Kommunikasjonssjef Terje Stachnik Hansen, NCC Construction, telefon + 47 992 16 785.

NCC i Norge består av forretningsområdene NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Bolig. I 2012 hadde NCC i Norge en omsetning på ca. 7,4 milliarder kroner og har rundt 2 500 ansatte.

Tags: