• NCC/

Mona Ingebrigtsen utnevnt til ny administrerende direktør i NCC Property Development AS

Mona Ingebrigtsen (44) er , med virkning fra 20.september, utnevnt til ny administrerende direktør i NCC Property Development AS

Mona Ingebrigtsen har vært ansatt i NCC Property Devlopment AS siden våren 1997, og i denne perioden har hun vært ansvarlig for utviklingsprosjektene og stedfortreder til adm.dir. Mona Ingebrigtsen er utdannet som sivilingeniør og har i tillegg en MBA i strategisk ledelse. Hun har mer enn 15 års erfaring innenfor bygg, eiendom og eiendomsutvikling Stein Haugbro har valgt å fratre sin stilling, men vil arbeide videre i NCC direkte under sjefen for forretningsområdet Property Development, Mats Wäppling. Arbeidet vil omfatte oppgaver både innenfor og utenfor forretningsområdet, bl.a. et boligutleieprosjekt i Berlin. For nærmere informasjon vennligst kontakt Mats Wäppling, President NCC Property Development Tel + 46 8 585 51770 eller +46 70 645 0321 Samtlige NCCs pressemeldinger finner du på www.ncc.no