NCC bygger det siste kontorbygget på Lysaker Torg

NCC har startet byggingen av siste byggetrinn på ”Lysakerlokket” utenfor Oslo

NCC Construction AS har allerede startet arbeidet med fundamenteringen som vil være ferdig i november i år. Umiddelbart deretter starter byggingen av 16 000 kvm kontorareal, og innflytting kan skje høsten 2008. - Vi arbeider med flere store selskaper som ønsker seg inn i bygget, som får en sentral beliggenhet ved Lysaker stasjon og parkeringshus med mer enn 300 plasser. Derfor starter vi byggingen av fremtidens kontorløsning i tråd med konklusjonene fra vår nordiske trendstudie NCC Future Office Study, sier adm. dir. Mona Ingebrigtsen i NCC Property Development. NCC har eid tomten siden 1988 og har drevet etappevis utbygging av området. Kontorbygget utføres i partnering/totalentreprise mellom NCC Property Development AS og NCC Construction AS. Kontaktpersoner: Mona Ingebrigtsen, adm. dir. NCC Property Development AS, tlf. +47 905 51 104 Øyvind Kvaal, dir. Kommunikasjon og Samfunnskontakt, tlf. +47 900 76 910