NCC bygger om Mosvangen studenthjem for 13 mill. kroner

NCC er i disse dager i ferd med å starte opp ombyggingen av Mosvangen studenthjem. Oppdragsgiver er Studentsamskipnaden i Stavanger. Kontraktssummen er på ca 13 MNOK.

Prosjektet omfatter bygging av totalt 23 nye studentboliger på Mosvangen, nær Stavanger sentrum. Byggestart er i begynnelsen av oktober og med planlagt ferdigstillelse i juli neste år. På det meste vil det være ca 15 NCC-ansatte engasjert i prosjektet. -”NCC vant kontrakten i anbudskonkurranse og vi er glade for oppdraget som utføres i totalentreprise. Ett spennende og spesielt bomiljø er nå ferdig prosjektert i samarbeid med arkitektene Helen & Hard AS. NCC har utført mange vellykkede ombyggingsprosjekter i distriktet og har opparbeidet god kompetanse på denne type oppdrag. …”, sier distriktssjef Ole Fjeldtvedt. For ytterligere informasjon: Prosjektleder Bjørn Wesche, tlf 51 81 78 61 / 918 37 447 Sigurd Knudsen, sjef for informasjon og samfunnskontakt, tlf 22 98 69 03 / 959 08 166 Samtlige NCCs pressemeldinger finner du på www.ncc.no NCC er et av Nordens ledende bygg- og eiendomsutviklingsselskap. NCC har i Norge en årlig omsetning på ca 5,2 mrd. NOK. Antall ansatte er ca 3.200.