Sven Chr. Ulvatne ny administrerende direktør

Styret i NCC Construction AS har ansatt Sven Chr. Ulvatne (43) fra Sandnes som ny adm. direktør for NCC Construction AS. Han er i dag direktør for Region Nord/Vest Bygg og tiltrer stillingen i Oslo 1. januar 2004.

På samme tidspunkt går nåværende adm. dir. Jan Svensson tilbake til konsernstab økonomi ved NCC’s hovedkontor i Stockholm. ”Jeg skal videreføre den kurs bedriften har staket ut det siste året under Jan Svensson. Det betyr at vi skal holde en stø og solid kurs, ved å foredle det som NCC er god på,” sier Sven Chr. Ulvatne. Ulvatne er utdannet sivilingeniør (byggteknikk) fra NTNU i 1986, med bred leder- og markedserfaring fra entreprenør- og eiendomsvirksomhet på sør-vestlandet og den senere tiden også nasjonalt. Han har vært adm. dir. i AS Betong, markedssjef i Aadnøy AS, regiondirektør i Block Watne Bolig (Region Sør) og administrerende direktør i eiendomsmeglerfirmaet Sandnes Eiendom. For ytterligere informasjon kontakt: Sven Chr. Ulvatne, telefon +47 928 90 316 Jan Svensson, telefon +47 950 40 665 Øyvind Kvaal, sjef for kommunikasjon og samfunnskontakt, telefon +47 900 76 910 Samtlige NCCs pressemeldinger finner du på www.ncc.no