Thomas Dahle blir ny sjef for NCC Property Development Norge

Lese original

NCC har ansatt Thomas Dahle fra REMA Etablering Oslo AS som leder for forretningsområdet NCC Property Development i Norge.

Dahle jobber i dag som Head of REMA Etablering Oslo AS, og han har også hatt ulike andre stillinger innenfor eiendomsutvikling i Reitangruppen siden 2008.

Jeg er glad for at Thomas har valgt å begynne hos oss og at hans lange erfaring fra eiendomsbransjen i Norge vil bli en viktig ressurs i det videre arbeidet med å utvikle virksomheten vår i Norge og skape nye forretningsmuligheter for NCC, sier Carola Lavén, leder for forretningsområdet NCC Property Development.

- Etter 10 fantastiske år i Reitangruppen gleder jeg meg til å ta over ledelsen i NCC Property Development i Norge. Det er et særdeles spennende selskap med en offensiv strategi, et godt team og som alltid er på jakt etter nye eiendommer og      utviklingsmuligheter, sier Thomas Dahle

I sin nye rolle i NCC vil Thomas få ansvar for å lede og utvikle NCCs eiendomsutviklingsvirksomhet på det norske markedet og bli en del av ledergruppen for forretningsområdet NCC Property Development.

Thomas Dahle tiltrer den nye stillingen som Head of NCC Property Development Norge den 22. oktober 2018.

For ytterligere informasjon, kontakt:

Carola Lavén, leder for forretningsområdet NCC Property Development
tlf +46 70 177 16 74, e-post: carola.laven@ncc.se