Generalforsamling avholdt

DiaGenic ASA har avholdt ordinær generalforsamling den 23. mai 2013.

Alle saker på generalforsamlingen ble vedtatt i henhold til forslag.

I samsvar med innstillingen til valgkomiteen ble Hanne Skaarberg Holen valgt som styreleder, og Patrik Dahlen, Ulrica Slåne og Tom Pike ble valgt som styremedlemmer i perioden frem til ordinær generalforsamling i 2014.

Leif Eriksrød (Alfred Berg Kapitalforvaltning ble valgt som leder av valgkomiteen, samt at Andreas Lorentzen (Storebrand Kapitalforvaltning) og Inga Lise Lien Moldestad (Holberg Fondene) ble valgt som medlemmer av valgkomiteen.

Protokoll fra ordinær generalforsamling vil være tilgjengelig på

www.newsweb.no og på selskapets hjemmeside www.diagenic.com

Kontaktpersoner:

Paul de Potocki, Adm. Dir., Telefon: 2324 8950

Ruben Ekbråten, Finansdirektør, Telefon: 2324 8950

DiaGenic skaper merverdi for pasienter, partnere og investorer gjennom utvikling av innovative og pasientvennlige in vitro diagnostiske (IVD) produkter for tidlig diagnose av sykdommer. Selskapets proprietære konsept innebærer at en sykdom fremkaller systemiske reaksjoner i blodet unik for sykdommen, og som kan måles ved hjelp av en blodprøve. DiaGenic er verdensledende i å identifisere genekspresjonssignaturer i blod og er fokusert på utvikling av biomarkør baserte IVD produkter innen Alzheimers sykdom. Selskapet beskytter sin teknologi gjennom en omfattende patentportefølje. DiaGenic er et norsk selskap notert på Oslo Børs. For mer informasjon vennligst besøk: www.diagenic.com