KAPITALMARKEDSDAG OG NY DATO FOR RAPPORT 1. KVARTAL 2009

DiaGenic arrangerer kapitalmarkedsdag den 11. mai 2009. Fremleggelse av rapport for 1.kvartal 2009 flyttes derfor frem til mandag 11.mai. kl. 16.00. Presentasjonen avholdes i selskapets lokaler, Grenseveien 92 (Helsfyr), Oslo. Både kvartalsrapporteringen og kapitalmarkedsdagen vil bli formidlet via webcast med følgene link:

Etter presentasjonen vil også webcast være tilgjengelig `on demand` på hjemmesiden: www.diagenic.com under `Investor relations`.

Seminaret vil fokusere på markedene for selskapets to forretningsområder; Biomarkører og Molekylær diagnostikk. Foredragsholderne vil adressere viktige spørsmål med hensyn til posisjonering av de to første diagnostiske testene fra DiaGenic; Brystkreft (BCtect®) og Alzheimers sykdom (ADtect®).

I utfordrende finansielle markeder vil vi også gjerne dele noen vurderinger fra internasjonale investorer.

Kapitalmarkedsdagen er åpen for alle, og invitasjon med foreløpig liste over foredragsholdere og påmeldingsinstruksjon følger vedlagt. Endelig program vil bli lagt ut på selskapets hjemmeside i forkant av presentasjonen.

Oppdatert finansiell kalender for DiaGenic ASA er som følger:

11.mai: Kapitalmarkedsdag og Rapport for 1. kvartal 2009
4.juni: Ordinær generalforsamling