- Tilbake i spillet om kontantkundene

(Oslo, 9. mars 2010) NetCom pusser støv av kontantkortsatsingen sin og lar kontantkundene ringe uten minuttpris til alle andre NetCom-kunder.

Med det nye kontantkortet ringer kundene for kr 0,- per minutt til alle andre NetCom-kunder i 30 dager, etter å ha fylt på kortet med minst 150 kroner. Kunden får også en lavere minuttpris til andre nett. Etter 30 dager må kunden fylle på kortet med minst 150 kr til for å beholde fordelen. - Vi har lenge sett at vi måtte gjøre noe med kontaktkortet vårt. Det gamle produktet var ikke attraktivt for kundene våre lengre. En sammenligning av nye NetCom Kontant med produktene til våre konkurrenter viser at NetCom nå er tilbake i spillet om kontantkundene, sier NetComs kommunikasjonssjef Øyvind Vederhus. Makspris på data NetCom innfører også en makspris på bruk av data slik at kontantkortkundene kan surfe så mye de vil med mobilen for maks 20 kroner per dag. - Vi ønsker å gi denne kundegruppen bedre kontroll også over databruken og derfor har vi lagt inn en makspris på data. Tidligere kunne det bli kostbart for kontantkortkundene å surfe med mobilen, men nå er også denne kostnaden under kontroll, sier Vederhus. Kontaktperson i NetCom Charlotte Erikstad, kommunikasjonsrådgiver, tel; +47 928 23 368 FAKTA OM NYE NETCOM KONTANT • Du ringer for kr 0,- per minutt til alle NetCom-kunder i 30 dager når du fyller på kortet med minst kr 150,- • Du får også en lavere minuttpris i 30 dager til andre nett, på kr 0,89. • Fyller du ikke på kontantkortet etter 30 dager, vil grunnprisen på kr 1,49 til NetCom-kunder og andre nett gjelde til du igjen fyller opp. • NetCom sender en SMS til kontantkortkunder når de 30 dagene går mot slutten. • Makspris på data gjør at du kan surfe så mye du vil med mobilen, for maks kr 20 per dag. • Nye kunder kan kjøpe startpakke og påfyllingskort i butikk eller på netcom.no denne uken. Startpakken koster kr 99,- og inkluderer 50 kr i ringetid og 50 gratis SMS-er. • Eksisterende NetCom Kontant-kunder kan sende en SMS med kodeord KONTANT til 1995.