Aker Solutions med ny NetCom-avtale

Report this content

Aker Solutions har re-signert avtalen med NetCom om leveranse av mobiltjenester og går inn i en ny toårsperiode som kunde hos mobiloperatøren.

Den nye avtalen gjelder fra februar 2012 og to år fremover. Avtalen omfatter i overkant av 6 000 bedriftsabonnementer.

- Aker Solutions er én av NetComs viktigste kunder og vi setter stor pris på at selskapet velger å fornye avtalen med oss. Vi opplever dette som en tillitserklæring og et tegn på at selskapet verdsetter vårt ønske om å tilby høy servicegrad og stor fleksibilitet, sier August Baumann, administrerende direktør i NetCom.

Den re-signerte avtalen inkluderer mobile taletjenester, mobilt bredbånd og en mulighet for Unified Communication (UC) på taleløsningen.

PwC til NetCom
I september signerte også PricewaterhouseCoopers en ny avtale med NetCom. Den nysignerte avtalen har en verdi på omkring 20 millioner kroner over to år, og er på 1500 mobil- og mobilt bredbåndsabonnementer.

- PwC har vært NetCom-kunde tidligere og vi er stolte over at selskapet igjen velger oss som mobilleverandør. Den siste tiden har vi fått i havn to viktige avtaler, og det er gledelig at våre omfattende investeringer i et moderne mobilnettverk for enda bedre dekning og høyere mobile datahastigheter verdsettes av våre kunder, sier Baumann.

FAKTA
* Aker Solutions har re-signert avtalen med NetCom som leverandør av mobiltjenester for ytterligere to år, etter å ha vært kunde av NetCom siden februar 2010.
* Den nye avtalen gjelder fra 28. februar 2012.
* Avtalen gjelder for i overkant av 6 000 bedriftsabonnementer og omfatter tale, mobilt bredbånd og mulighet for Unified Communication (UC) på taleløsningen.

Kontaktperson i NetCom
Kommunikasjonssjef Øyvind Vederhus, mob: +47 951 37 950 / e-post: ove@netcom-gsm.no