Billigere å få kontroll på mobilregningen

Report this content

(Oslo, 19. april 2010) NetCom lanserer et nytt kontrollabonnement med lavere priser, minuttpris på kr 0,- mellom Netcom-kunder og makspris på bruk av data.

- Vi lanserer et kontrollabonnement som tåler å bli sammenlignet med vanlige fakturaabonnementer. Med NetCom Full Kontroll trenger ikke kunden å betale en ekstra høy pris for å få kontroll over mobilregningen, sier NetComs kommunikasjonssjef Øyvind Vederhus. Full Kontroll retter seg mot foreldre som betaler for barnas mobilbruk og andre som ønsker kontroll på mobilregningen. Kr 0,- i minuttet Det nye kontrollabonnementet finnes i to varianter, Full Kontroll og Full Kontroll Large, der den månedlige innbetalingen er på henholdsvis kr 150,- og kr 300,-. For begge variantene går hele beløpet til forbruk. Med abonnementet Full Kontroll Large ringer man for kr 0,- til alle andre NetCom-kunder og for kr 0,59 til andre operatører. Oppstartsprisen er kr 0,89. Full Kontroll koster kr 0,69 i minuttet og oppstartsprisen er på kr 0,89. Når kunden fyller på for minst kr 150,- utover den månedlige innbetalingen, ringer han til alle NetCom-kunder for kr 0,- per minutt de neste 30 dagene. Makspris på databruk Med det nylanserte kontrollabonnementet innfører NetCom også maksimalpris for bruk av data på kr 9,- per dag. - Vi håper det nye kontrollabonnementet slår an hos kundene våre og at det blir et attraktivt abonnement som kombinerer kontroll, forutsigbarhet og lavere priser, sier Vederhus. Kontaktpersoner i NetCom Øyvind Vederhus, kommunikasjonssjef, tel: +47 951 37 950 FAKTA OM NETCOM FULL KONTROLL - Kontrollabonnementet finnes i to varianter: Full Kontroll og Full Kontroll Large. Den månedlige innbetalingen er henholdsvis kr 150,- og kr 300,-. Hele beløpet går til forbruk. - Med Full Kontroll Large ringer man for kr 0,- til andre NetCom-kunder og for kr 0,59 til alle andre nett. Oppstartsprisen er kr 0,89. - Med Full Kontroll ringer man for kr 0,- til andre NetCom-kunder ved å fylle på for minst kr 150,- utover den månedlige innbetalingen. Fordelen varer i 30 dager etter påfyll. - Full Kontroll har en minuttpris til alle nett på kr 0,69, med oppstart på kr 0,89. - Full Kontroll Large inkluderer 30 SMS og 10 MMS i måneden - Full Kontroll inkluderer 30 SMS i måneden - SMS-prisen er kr 0,59 og MMS-prisen er kr 1,99 - Makspris på data per dag er kr 9,-