Her er NetComs iPhone 4-priser

​(Oslo, 29. juli 2010) Natt til fredag starter NetCom salget av iPhone 4 i Norge og nå er prisene klare.

- Vi går nå inn i vårt tredje år som iPhone-operatør og har på veien fått mange verdifulle erfaringer om iPhone-kundenes brukervaner og behov. Bruksmønsteret endrer seg drastisk med en smarttelefon og mye data til en fornuftig pris særlig viktig for disse kundene. Derfor har vi spesialtilpassede abonnementer for å møte disse brukervanene, sier NetComs Lars Ryen Mill, Head of Basic Communication and Mobile Data.

Ny skjerm og kamera
iPhone 4 har funksjonen FaceTime som gjør drømmen om videosamtaler til virkelighet, og Apples nye Retina-skjerm, den mest høyoppløslige skjermen en telefon noen gang har hatt, gjør at tekst, bilder og videoer blir utrolig skarpe.

iPhone 4 har et kamera på fem megapiksler med LED-blits, HD-video, Apples A4-prosessor, gyro med tre akser og opp til 40 prosenter lengre taletid – alt dette i et nytt design av glass og rustfritt stål som gjør den til den tynneste smarttelefonen i verden.

iPhone 4 kommer med iOS 4, den nyeste versjonen av verdens mest avanserte mobiloperativsystem, som inkluderer over 100 nye funksjoner. App Store gir tilgang på mer enn 200 000 apps, inkludert den nye app-en iMovie laget for iPhone 4.

Mot nye rekorder
- Apple har en egen evne til å skape suksesser, og det vil ikke overraske oss om iPhone 4 selger minst like godt som iPhone 3GS. Vi gleder oss til å gjøre iPhone 4 tilgjengelig for kundene våre, sier Mill.

Mer informasjon
For mer informasjon om iPhone 4 og flere prisdetaljer, gå inn på https://netcom.no/iphone/iphone4.html

Her er NetComs priser for iPhone 4:

Apple iPhone 4 16GB
Abonnement Telefonpris Mnd.pris* Mnd.pris etter 12 mnd.** Data/MB  Visual   voicemail Minste totalpris 1.år
iTalk Large 490,- 998,- 899,- Fri Bruk   Fri bruk 12466,-
iTalk Medium 1590,- 698,- 499,- 1000 MB inkl   Fri bruk 9966,-
iTalk Small 2690,- 398,- 299,- 500 MB inkl   Fri bruk 7466,-
iConnect 2490,- 348,- 249,- Fri Bruk   Fri bruk 6666,-
FlexiTalk 3190,- 199,- 0,- Maks 9,-/ dag   20,- per mnd 5578,-

Apple iPhone 4 32GB
Abonnement Telefonpris Mnd.pris* Mnd.pris etter 12 mnd.** Data/MB  Visual  voicemail Minste totalpris 1.år
iTalk Large 1490,- 998,- 899,- Fri Bruk   Fri bruk 13466,-
iTalk Medium 2590,- 698,- 499,- 1000 MB inkl   Fri bruk 10966,-
iTalk Small 3690,- 398,- 299,- 500 MB inkl   Fri bruk 8466,-
iConnect 3490,- 348,- 249,- Fri Bruk   Fri bruk 7666,-
FlexiTalk 4190,- 199,- 0,- Maks 9,-/ dag   20,- per mnd 6578,-
*) Gjelder første 12 mnd, deretter reduseres prisen
**) Prisen gjelder også for kjøp av abonnement uten telefon

Charlotte Erikstad, kommunikasjonsrådgiver
Mob.: 92 82 33 68, e-post: charlotte.erikstad@netcom-gsm.no

Fakta
• NetCom starter salget av iPhone 4 natt til fredag 30. juli. Det blir to midnattssalg i NetCom-regi; på Telebutikken Byporten og i Sogndal (Sogningen storsenter)
• På fredag starter salget kl 0900 på netcom.no og på NetComs kundesenter (tlf 05050/05051), samt hos en rekke NetCom-forhandlere utover dagen.
• iTalk-abonnementene og iConnect er spesielt godt egnet for iPhone-kunder, siden disse dekker kundenes behov for mye data til en fornuftig pris.
• iTalk Small og iTalk Large har fått doblet innholdet av ringeminutter, SMS og MMS
• iTalk Large er et godt abonnement for kunder med mye databruk. Abonnementet inkluderer fri bruk av data, tale, SMS og MMS.
• iConnect passer godt for kunder med moderat bruk, men som ønsker å mobilsurfe uten å bekymre seg for hvor mye data de bruker. Abonnementet inkluderer fri bruk av data.
• Abonnementsprisen blir lavere etter at bindingstiden er over og uten kjøp av telefon.