NetComs abonnementer for iPad med Wi-Fi og 3G

​(Oslo, 29. november 2010) Fra og med i morgen tilbyr NetCom egne abonnementer for iPad med Wi-Fi og 3G. De dedikerte iPad-prisplanene er tilgjengelige uten bindingstid.

iPad gir brukeren tilgang på apps og innhold på en mer intim, intuitiv og morsom måte enn tidligere. Brukeren kan surfe på Internett, lese og sende e-post, se og dele bilder, se HD-videoer, lytte til musikk, spille spill, lese e-bøker og mye mer, alt ved hjelp iPads revolusjonerende Multi-Touch-skjerm. iPad-modellen med Wi-Fi og 3G er bare 13,4 mm tykk og veier kun 730 gram – tynnere og lettere enn noen laptop eller netbook. iPad har opptil 10 timers batteribrukstid når man surfer på Internett via Wi-Fi, ser på videoer eller lytter til musikk, og opptil ni timers brukdstid ved surfing på nettet ved hjelp av et 3G-nettverk.*

- Vi ønsker iPad velkommen på det norske markedet, og deler våre kunders høye forventninger til Apples nye vidunder. Vi er sikre på at iPad vil spille en viktig rolle i revolusjonen vi nå ser på bruk av mobil data. iPad vil åpne nye muligheter for våre kunder med tilgang til alt av innhold uavhengig av sted og tid, sier Lars Ryen Mill, produktdirektør i NetCom.

For ytterligere informasjon om NetComs iPad-abonnementer, se: www.netcom.no/ipad.html

For mer informasjon om iPad, klikk deg inn på www.apple.com/ipad

Charlotte Erikstad, kommunikasjonsrådgiver, tlf 92 82 33 68 / charlotte.erikstad@netcom-gsm.no

* Batteribrukstiden varierer avhengig av innstillinger, bruk og mange andre faktorer. Den faktiske brukstiden kan variere.