Pressemelding: MMS til SMS-pris

Report this content

MMS til SMS-pris (Oslo, 4. august 2005) I blant er følelsen av fredag for god til å holde for seg selv. NetCom har funnet løsningen. Uka kan virke lang og svart, men trøsten er at den ikke varer evig. Fredagen er tross alt bare dager unna. Finally Friday NetCom støtter nå den gode følelsen av at det er fredag, og lanserer Finally Friday - MMS til SMS-pris hver fredag ut året for NetComs privatkunder. Ta bilde av fredagen, og send den til alle du kjenner. Du får bildemeldingen til prisen av en enkelt tekstmelding. Vil øke bruken I tillegg til å øke fredagens status som jubeldag, ønsker NetCom med dette å øke bevisstheten rundt muligheten til å dele bilder, lyd og tekst. - Bilder forteller mye mer enn ord, spesielt når en skal formidle en følelse. Jeg tror folk kan bli mer bevisst mulighetene de har med mobiltelefonen sin, sier markedsansvarlig for MMS Sidsel Fonn. Ingen vits i å gjøre forskjell Tilbudet starter førstkommende fredag, og gjelder for alle NetComs privatkunder, ved sending av MMS fra mobiltelefon i Norge. MMSen, som har plass til både bilde, tekst og lyd, koster opprinnelig kr 2,50 for alle NetComs abonnenter. Med Finally Friday får man MMS til kun kr 0,69. Har man SmartTalk-abonnement blir det enda billigere, da kan man sende MMS for kr 0,59 hver fredag ut året. Har man MMS inkludert i abonnementet, eller har MMSmania, får man Finally Friday-pris når man har brukt opp de MMSene som er inkludert. For mer informasjon, se netcom.no/mms Kontaktperson: Sidsel Fonn, markedsansvarlig MMS 922 68 800 ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no