PwC vender tilbake til NetCom

(Oslo, 29. september 2011) En forutsigbar prismodell, effektivt servicekonsept og storsatsning på nettverk og dekning var viktige faktorer da PricewaterhouseCoopers på nytt valgte NetCom som leverandør av mobiltjenester.

Den nysignerte avtalen har en verdi på omkring 20 millioner kroner over to år, og er på 1500 mobil- og mobilt bredbåndsabonnementer. Avtalen inkluderer også 100 4G-abonnementer, neste generasjons mobile bredbånd med langt høyere datahastigheter.

- Vi verdsetter at NetCom er kundeorienterte og evner å skreddersy løsninger til våre behov. Vi ønsket oss en enda større grad av forutsigbarhet på mobilkostnadene til selskapet, og den tryggheten har vi fått gjennom den nysignerte avtalen, sier Trond Legreid, IT-direktør i PwC.

- Våre ansatte er mye på farten og har behov for høye datahastigheter for å kunne arbeide effektivt. Gjennom avtalen med NetCom får vi et raskt mobilnett, og vi synes det er spennende med mulighetene som ligger i 4G-nettet, sier Legreid.

Nettverksatsning bærer frukter
- PwC har vært NetCom-kunde tidligere og vi er stolte over at selskapet igjen velger oss som mobilleverandør. Dette er en viktig avtale for oss, og vi gleder oss over at PwC også tar i bruk 4G-nettet. Avtalen viser at vår satsning på nettverksmodernisering, dekningsutbygging og mobilt bredbånd bærer frukter, sier August Baumann, administrerende direktør i NetCom.

Kontaktpersoner:
NetCom: Øyvind Vederhus, kommunikasjonssjef, mob: +47 951 37 950
PwC: Trond Legreid, IT-direktør, mob: +47 952 60 210

• PwC har valgt NetCom som leverandør av mobiltjenester.
  • Avtalen har en verdi på rundt 20 millioner kroner over to år og inkluderer omkring 1500 mobil- og mobile bredbåndsabonnementer.
  • Kontrakten inkluderer 100 4G-abonnementer, neste generasjons mobilt bredbånd med nedlastningshastigheter opptil 80 Mbit/s.
  • PwC tar i bruk full Trådløs Bedriftsløsning.