Glem ringeprisen - nå lanseres NetCom Plenty

Glem ringeprisen - nå lanseres NetCom Plenty (Oslo 16. august) Som første operatør i Norge lanserer NetCom i dag en helt ny måte å prise mobiltrafikk på. Med NetCom Plenty får du så mye ringetid hver måned at du slipper å tenke på ringeprisen. Det norske mobilmarkedet kjennetegnes i dag av svært mange tilbud med mange priselementer, noe som gjør det vanskelig å orientere seg i prisjungelen. - Kundene må være svært bevisste dersom de til enhver tid skal finne det beste tilbudet, sier Barbara Thoralfsson, adm.dir. i NetCom. Med NetCom Plenty trenger i alle fall ikke kundene å tenke på ringeprisen. Bedre forutsigbarhet Med NetCom Plenty betaler kunden et fast beløp i måneden og får 500 eller 1000 minutter inkludert hver måned. - Dette betyr at vi har tatt enda et skritt i riktig retning, slik at kundene får en vesentlig større forutsigbarhet på sine månedlige mobilutgifter, sier Thoralfsson. Hun minner samtidig om SMSmania som ble lansert i juni, hvor NetComs kunder kan sende inntil 2000 meldinger hver måned til 200 kroner. Billigste alternativ for storbrukere Våre undersøkelser viser at stadig flere kunder ønsker å kjøpe et abonnement med lave ringepriser uten subsidiert telefon. NetCom Plenty har derfor ingen bindingstid. Når det samtidig ikke er noen månedsavgift og de forhåndsbetalte minuttene ikke har oppstartsavgift betyr dette at mange nordmenn vil spare penger. For de som ringer mer enn 12 minutter om dagen er NetCom Plenty det billigste abonnementet på markedet. Flere hundre tusen norske mobilbrukere vil dermed kunne redusere sine mobilutgifter betydelig. - Slike fastprisavtaler har blitt svært populære i mange europeiske land. Jeg er sikker på at mange norske mobilbrukere også vil foretrekke denne betalingsformen, understreker Thoralfsson. Trenger du fasttelefonen? Med NetCom Plenty kan man endelig ta den lange samtalen på mobiltelefonen. Tidligere var dette fasttelefonens domene. Slik NetCom Plenty prises vil det i dag lønne seg for kunder å si opp fasttelefonen og kun ha NetCom Plenty dersom de faste avgiftene på fasttelefonen er høyere enn ringeutgiftene. Kontaktpersoner: Lars Terje Pedersen, markedssjef privatmarked 932 18 488 Bjørnar Storeheier, kommunikasjonskonsulent 932 06 789 Fakta om NetCom Plenty Velg mellom to pakker: NetCom Plenty500 - 500 minutter i ringetid for 400 kroner NetCom Plenty1000 - 1000 minutter i ringetid for 750 kroner Månedsavgift: 0,- Oppstartavgift for samtaler i Norge (for de forhåndsbetalte minuttene): 0,- Ingen bindingstid Tilbudet gjelder for privatkunder Kunden kan ta med seg inntil en måneds ubrukt ringetid over til neste måned. Kunden får varsling om gjenstående ringetid ved forespørsel på SMS. Send FORBRUK til 1989. Inkluderte minutter gjelder all innenlandstrafikk (ikke spesialnummer) Bruk av minutter utover de inkluderte blir belastet med ordinær oppstartsavgift 0,59, og minuttpris på 0,89 per minutt. Dette blir fakturert på neste faktura sammen med bruk av andre tjenester. Alt forbruk ut over de forhåndsbetalte minuttene koster det samme som ActiveTalk. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no