NetCom fortsetter friløpet

NetCom fortsetter friløpet (Oslo 8. september 2004) NetCom fortsetter å tilby sine kunder fri bruk av MMS i helgene fra 11. september og ut oktober. -NetCom skal til enhver tid tilby sine kunder konkurransedyktige betingelser. For oss er det viktig at kundene tar i bruk og gjør seg kjent med nye tjenester. Fri-perioden på MMS gjør terskelen lavere for å ta bilder og ikke minst sende dem til venner og kjente, sier kommunikasjonskonsulent i NetCom, Nina Kersten Nilsen. Nærmere ni millioner I løpet av de siste tre månedene ble det sendt i underkant av ni millioner MMS i NetCom sitt nett. NetCom ønsker å la kundene fortsette å "leke" seg med MMS, en stund til. Kontaktpersoner: Nina Kersten Nilsen kommunikasjonskonsulent 920 40 330 Fakta om NetCom as NetCom har hatt en sterk og jevn vekst siden det brøt telemonopolet i 1993, og hadde i 2003 en omsetning på om lag 5,4 milliarder kroner, og et overskudd før skatt på 1,501 milliarder kroner. NetCom hadde 1 238 266 kunder per 30.06.2004. Selskapet har ca. 720 ansatte. NetCom er et heleid datterselskap av TeliaSonera AB. NetCom har over 98 prosent dekning der folk bor og ferdes. Kundesenteret er bemannet 24 timer i døgnet syv dager i uken, året rundt. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no