Network Norway har de mest fornøyde bedriftskundene i Norge

Report this content

(Oslo, 23. oktober 2012) Network Norway inntar nok en gang førsteplassen på EPSIs årlige bransjeundersøkelse som måler bedriftskundetilfredshet blant norske mobilaktører. Dette er andre gang at Network Norway vinner kåringen, og resultatet er gode nyheter for 5-årsjubilanten i det norske bedriftsmarkedet.

- Vi er selvfølgelig godt fornøyd med resultatene som kommer frem i undersøkelsen, og jeg vil i den anledning rette en stor takk til våre egne kundeservicemedarbeidere i Sandnes, og alle våre forhandlere. Det er først og fremst disse som møter våre kunder hver dag og utgjør en forskjell, sier direktør for Network Norway Tormod Stien.

Årets studie av den norske mobiltelefonibransjen baserer seg på over 2000 dybdeintervjuer per telefon med privatpersoner og bedriftskunder i Norge. Intervjuene er blitt gjennomført i perioden 27. aug. til 10. okt. 2012. Norstat Norge AS har stått for feltarbeidet på oppdrag fra EPSI Norge. Studien er sammenlignbar med resultatene fra tidligere år og med EPSIs studier i andre land.

Network Norway feirer i disse dager fem år som mobiloperatør i det norske bedriftsmarkedet og har alltid ligget høyt på EPSIs målinger. I 2012 har Network Norway fortsatt fremgangen og har den høyeste gjennomsnittsskåren blant de målte aktørene med en score på 68,2 målt mot bransjesnittet på 64,1.

Det kommer også frem i undersøkelsen at Network Norway håndterer sine klager både bedre enn tidligere og bedre enn sine konkurrenter, og selskapets klageandel har falt betydelig det siste året.

- Vi jobber kontinuerlig og dedikert for at våre kunder skal være fornøyd med våre produkter og tjenester. Den beste indikatoren på at vi lykkes i vårt arbeid er responsen som våre kunder gir, og det er disse tilbakemeldingene som hjelper oss å bli bedre. Vi kan love at undersøkelsen ikke skal bli en hvilepute, og vi skal fortsette å gjøre alt vi kan for å bli enda bedre i fremtiden, fortsetter Stien.

Bilder kan lastes ned på:

For mer informasjon ta kontakt med:

Tormod Stien
Direktør Network Norway