Network Norway har de mest fornøyde bedriftskundene i Norge

Report this content

(Oslo, 28. oktober 2013) For andre året på rad slås det fast at Network Norway har de mest fornøyde mobilbedriftskundene i Norge. Dette kommer frem i EPSIs årlige bransjeundersøkelse som måler kundetilfredshet blant norske mobilaktører.

- Jeg er veldig stolt og ydmyk over det vi har fått til i det norske bedriftsmarkedet. Vi har en meget erfaren, kompetent og engasjert gjeng medarbeidere med et imponerende kundesenter og forhandlernettverk som alltid gir våre kunder «det lille ekstra». Det er vi stolte av, og vi vet at det er de som møter våre kunder hver dag som skaper denne viktige konkurransefordelen, sier direktør for Network Norway Tormod Stien.

For andre år på rad ligger Network Norway høyest på den totale kundetilfredshetsindeksen med en score på 65,8 målt mot bransjesnittet på 64. Den totale kundetilfredsindeksen baserer seg blant annet på kundenes tilbakemeldinger på omdømme, kundeforventninger, opplevd produktkvalitet, opplevd servicekvalitet, verdi for pengene og lojalitet.

Resultatene fra undersøkelsen viser at Network Norway er bransjeleder tre av i følgende kategorier:

• Opplevd servicekvalitet
  • Verdi for pengene
  • Lojalitet

- Network Norway har scoret stabilt høyt i flere år nå, og ligger som i fjor øverst på den totale kundetilfredsindeksen blant de målte aktørene, samt at de scorer best på opplevd servicekvalitet og lojalitet hos sine kunder, sier daglig leder i EPSI Norge Fredrik Høst.

- Disse resultatene er en god bekreftelse på at vi gjør mye riktig, og jeg kan love at vi vil jobbe kontinuerlig og dedikert for at alle våre kunder skal være fornøyd med oss også i fremtiden, avslutter markedssjef i Network Norway Rolf Paulsen.

Årets studie av den norske mobiltelefonibransjen baserer seg på over 2300 dybdeintervjuer per telefon med privatpersoner og bedriftskunder i Norge. Intervjuene er gjennomført i perioden 28. aug. til 2. okt. i år, og Norstat Norge AS har stått for feltarbeidet på oppdrag fra EPSI Norge. Studien er sammenlignbar med resultatene fra tidligere år og med EPSIs studier i andre land.

Bilder kan lastes ned på:

For mer informasjon ta kontakt med:

Tormod Stien, direktør Network Norway

Tlf: 900 21 021, e-post: tormod.stien@networknorway.no