Telio passerer historisk milepæl med 200 000 kunder

- 11 868 nye kunder i 3. kvartal

Telio har tilbakelagt et kvartal med stor vekst i antall aktive kunder, og passerer denne uken 207 000 aktive kunder. Antall kunder ved utgangen av 3. kvartal var 204 982.

Telio økte kundebasen med 11 868 netto nye kunder i 3. kvartal

«Gjennom økte investeringer på salgs- og markedssiden har vi truffet markedet godt. Vi oppnådde 11 868 nye kunder i kvartalet, sammenlignet med 3 938 nye kunder i samme kvartal i fjor. Dette vil igjen bidra til fremtidig omsetnings- og resultatvekst», sier Eirik Lunde, administrerende direktør i Telio Holding ASA.

God vekst i Norge

I Norge viser satsingen på bedriftsmarkedet fortsatt gode resultater, og lanseringen av nye mobilabonnement har gitt sterk vekst i privatmarkedet. Totalt har mobilkundebasen økt med over 5 500 nye kunder, og teller nå over 18 000 kunder.

Telio fortsetter å vokse i markeder også utenfor Norge. Virksomheten i Nederland har fortsatt sin gode utvikling, og selskapet har nå en kundemasse i Nederland på over 65 000 abonnenter. Netto økning i antall kunder i Nederland i 3. kvartal var 6 579.

Telio offentliggjør selskapets resultater for 3. kvartal torsdag 25. oktober.

E-post: eirik.lunde@telio.no

Høyoppløselige bilder av adm. dir. Eirik Lunde kan lastes ned fra http://www.telio.no/om_telio/presse