Pressekonferanse - Norsk Reiseliv 2006: Tirsdag 27.6 kl 11.30-13

NHO Reiseliv fremlegger rapporten Reiseliv 2006 tirsdag 27.06 kl 11.30

Sommeren er her og vi står foran et rekordår for norsk reiseliv. Men ambisjonene er høyere. Innen 2010 skal vi ha en million flere utenlandske turister til Norge.Her får du vite alt du trenger å vite om norsk reiseliv: • Reiselivsnæringenes ambisjoner • Utviklingen i norsk reiseliv • Forventninger til turiståret 2006 • Hovedutfordringer for bransjen • Hva reiselivsbedriftene etterspør fra myndighetene • Hvilke reiselivsbedrifter som gjør det best • Hvem besøker Norge og hvor mye penger bruker de TID: Tirsdag 27.6 kl 11.30-13 Sted SudØst Grill, Trondheimsveien 6, 0560 Oslo Vi starter 11.30 med lunsjservering på SüdØst, en av Norges og hovedstadens mest spennende serveringssteder. Ønsker du lunsj, send påmelding til siri.stang@nhoreiseliv.no / mobil 99594951 For mer informasjon, kontakt Hilde Charlotte Solheim, direktør i NHO Reiseliv. Mobil: 90 65 68 87. Epost: hilde.solheim@nhoreiseliv.no NHO Reiseliv arbeider med næringspolitikk, tariff og arbeidslivspolitikk, samt service overfor medlemmer. Norsk reiseliv er en av landets største næringer, og består av 150.000 ansatte med en årlig omsetning på over 80 milliarder kroner.