Båter i Sjøen inviterer til lukket presse- og fagdag

Report this content

PRESSEINVITASJON 4. september, 2006 Båter i Sjøen inviterer til lukket presse- og fagdag Båtbransjen er i ferd med å legge bak seg nok en rekordsommer og inviterer nå til den tradisjonsrike båtmessen, Båter i sjøen. Årets båtmesse blir den største som noen gang har blitt arrangert på sjøen i Norge. Det er lagt ut mer enn 1,7 kilometer med brygger og vi har over 600 båter i sjøen. I forbindelse med Båter i sjøen inviterer vi til en lukket presse- og fagdag før portene åpner for publikum. Sted: Kadettangen i Bærum Tid: 6. september klokken 16.00 – 20.00 Litt fakta om årets messe: Svært mange nyheter, aktiviteter og premierer: Det er mer enn 75 premierer på messen Jeanneau kommer med hele tre verdenspremierer til messen Over 600 båter i vannet og over 20 båter på land Sjømat i fjæra. Strandhugg i fjæra kan gjøres litt mer avansert enn en engangsgrill og pølser. Vår gourmetkokk Egil Nordeide vil vise hvordan man på en enkel måte kan gjøre måltidet til et høydepunkt! Egil er til daglig kjøkkensjef på Østmarkseteren Restaurant. Prøv en AquaSkipper. Under messen kan du få prøve nyheten Hydrosurf/Aquaskipper. Dette er et unikt treningsapparat som gjør deg i stand til å surfe/gli bortover vannflaten ved hjelp av egen muskelkraft i en fart helt opp til 27 km i timen! Det blir mulig å prøve. Redningsskøyta Elias er selvsagt på plass også i år. Her har barna mulighet for å få kjøre Eliasbåtene på egenhånd eller sammen med folk fra Redningsselskapet. Ryktene sier at det også blir smaksprøver på den nye Elias isen! KNS gir publikum muligheten til å seile under kyndig veiledning Over 70 telt på land Bryggene er over 1,7 km lange og har en oppdrift på over 10.000 mennesker. For mer informasjon besøk oss også på www.norboat.no eller kontakt: Aud Høva (tlf: 23 08 62 83) eller Erlend Prytz (tlf: 23 08 62 84) ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no