NORDENS FLOTTESTE BÅTMESSE TAR AV PRESENNINGEN

NORDENS FLOTTESTE BÅTMESSE TAR AV PRESENNINGEN

Sjøen for alle 2007 inviterer til presse- og bransjedag
fredag 16. mars kl. 0900-1200

Fredag 16. mars åpner Nordens flotteste båtmesse, Sjøen for alle, i Lillestrøm. Vi inviterer til presse- og bransjedag fra kl. 0900 – 1200 åpningsdagen slik at pressen og bransjen får en smugtitt før publikum kommer fra kl. 1200.

Sjøen for alle avholder ingen formell pressekonferanse, men pressekontoret i Glassgaten er åpen og her kan vi tilby pressemateriell og svare på spørsmål.

I hall D-2 vil vi være tilstede mellom kl. 1130 og 1200, her vil vår båtkokk Egil Noreide servere herlige småretter fra havet, særlig egnet for båtentusiaster med saltvann i årene.

Program:
Kl. 0900 Volvo Penta har sin tradisjonelle pressefrokost i Hotell Arena, restaurant Amfi, hvor de vil presentere sine nyheter.

Kl. 1000 Hydrolift. Hydrolift AS og Bård Eker ønsker velkommen til avdukning og verdenspremiere for den nye modellen C-27: weekend cruiser som har alt – og litt til. Stand B02-28

Kl. 1030 ScanCat – Mahè 36 Katamaran. ScanCat presenterer den helt nye Mahè 36 fra Fountaine Pajot. En svært spennende båt og det er første gang man har en katamaran av denne størrelsen (36 fot lang og 19 fot bred/ 11m lang og 5,79m bred) på Sjøen for alle, båten er over 5 meter bred. Stand B02-07

Kl. 1100 NAVICO – SIMRAD B@G. Verdenspremiere på AI50, et AIS (Automatisk Identifikasjons System). AIS står for Automatisk Identifikasjons System. Systemet er utviklet for at skip og båter skal ha oversikt over hverandres bevegelser på GPS kartplotter, enten det er mørkt tåkete eller farvannet er uoversiktlig. Stand D05-14

Kl. 1130 Sjøen for alle AS, inviterer til en lett lunsj om bord. Vi serverer havets delikatesser i hall D-2, se etter byssa.

Kl. 1200 Dørene åpnes for publikum.

Kl. 1200 Helgeland Plast AS lanserer ny Polarcirkel 660 Sport i forbindelse med sitt 20-års jubileum i år. Stand A1-07.

Kl. 2000 Messen stenger.

Pressekontoret (tlf: 66 93 91 76 – fax 66 93 93 20) holder åpnet i hele messens åpningstid; fredag 16. mars kl.: 0900-2000, lør- og søndager kl. 1100-1800, hverdager kl. 1200-2000, eller etter avtale. For mer informasjon: www.norboat.no

VELKOMMEN!

Aud Høva