Farmaceutene inngår ny bankavtale med Nordea

Report this content

På vegne av 4900 medlemmer inngår Norges Farmaceutiske Forening ny bankavtale med Nordea.

Avtalen innebærer at medlemmene får tilgang til en eksklusiv og ferdig forhandlet bankavtale med konkurransedyktige betingelser.

Vi er veldig fornøyde med at Farmaceutene har valgt Nordea som ny samarbeidspartner innenfor banktjenester, sier Hege Killingberg, partneransvarlig i Nordea Norge.

Farmaceutene er en fag- og profesjonsforening for farmasøyter. Foreningen ble etablert i 1858, og er dermed landets eldste fagforening. Gjennom denne bankavtalen får alle medlemmene tilgang til et helhetlig verditilbud.

Det innebærer blant annet personlig rådgivning, gode digitale løsninger samt fordeler på boliglån, kredittkort og dagligbank.

Også generalsekretær Greta Torbergsen i Norges Farmaceutiske Forening er fornøyd med å ha signert med Nordea.

Jeg er strålende glad for å kunne presentere for våre medlemmer at vi har inngått partnerskap med Nordea. Å ha Nordea som bankpartner er en svært god medlemsfordel. Vi gleder oss til å vise merverdien dette gir til våre medlemmer, sier hun.

For Nordea er det viktig at Farmaceutene sine medlemmer skal oppleve god rådgivning innenfor sparing- og investering, og skal være en god samarbeidspartner i dag og i fremtiden.

Vi gleder oss til å ta imot nye kunder fra 3. juni, og til å gi gode kundeopplevelser til Farmaceutene sine medlemmer, sier Hege Killingberg.

­For mer informasjon:

Anja Lohne Holm anja.lohne.holm@nordea.no mob: +47 92 86 88 52

Nordea er en av de ti største totalbankene i Europa målt etter markedsverdi. Vi har rundt 11 millioner kunder, 30 000 medarbeidere og bankkontorer på 600 steder. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Stockholm, Nasdaq Helsinki og Nasdaq Copenhagen. Vi har bred ekspertise og tilbyr produkter, tjenester og løsninger innenfor bank, kapitalforvaltning og forsikring. I Nordea bygger vi relasjoner basert på tillit ved å engasjere oss i kundene og samfunnet vi opererer i.

Tags: