Nordea Bank Abps finansielle rapportering i 2019

Nordea Bank Abp – Børsmelding– Finansiell kalender

Nordea Bank Abp vil publisere følgende finansielle rapporter i 2019:

• Resultatet for 4. kvartal og årsresultatet for 2018, 6. februar 2019
  • Resultatet for 1. kvartal 2019, 30. april 2019
  • Resultatet for 2. kvartal og halvårsresultatet 2019, 18. juli 2019
  • Resultatet for 3. kvartal og januar–september 2019, 24. oktober 2019

Årsrapporten og kapital- og risikostyringsrapporten for 2018 vil publiseres på Nordeas nettside (www.nordea.com) i uke 9, 2019.

Generalforsamlingen i Nordea Bank Abp holdes i Helsinki den 28. mars 2019 kl. 13.00 EET.

Registreringsdagen for mulige utbyttebetalinger er mandag 1. april 2019. Den første mulige datoen for utbyttebetaling er mandag 8. april 2019.

Nordeas stilleperiode starter 5. virkedag etter at det finansielle kvartalet er avsluttet. Følgende er stilleperioder for 2019: 5.–29. april for Q1 2019, 5.–17. juli for Q2 2019 og 7.–23. oktober for Q3 2019.

For mer informasjon:
Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, +46 72 235 05 15

Synne Ekrem, kommunikasjonssjef i Norge, +47 997 67 996

Informasjonen i denne børsmeldingen ble levert for offentliggjøring gjennom byrået til kontaktpersonene over kl 17.00 CET den 31.10.2018.

Tags:

Vi bygger sterke og nære relasjoner gjennom vårt engasjement for kundene og samfunnet. Vi hjelper kundene våre med å nå mål og virkeliggjøre drømmer gjennom å tilby relevante finansielle løsninger. Vi er den største banken i Norden og et av de ti største finanskonsernene i Europa målt etter markedsverdi med rundt 11 millioner kunder. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Les mer om oss på nordea.com