Nordea legger frem resultat for 3. kvartal 2013 onsdag 23. oktober

Pressemeldingen vil bli offentliggjort cirka kl. 07.00 CET.

Pressekonferanse
Tid: 10.00 CET
Sted: Regeringsgatan 59, Stockholm

Konsernsjef Christian Clausen presenterer resultatene og svarer på spørsmål.
Presentasjonen gis på engelsk og kan følges direkte på www.nordea.com der også presentasjonsmaterialet blir publisert. Etter presentasjonen vil Torsten Hagen Jørgensen, Group CFO, og Ari Kaperi, Group CRO, svare på spørsmål. Denne delen kan følges som webcast.

Internasjonal telefonkonferanse for analytikere
Tid: 14.30 CET
For å delta, ring: +44 (0)20 3427 1903, kode 9059171# senest ti minutter før (14.20 CET).

Christian Clausen, konsernsjef, Torsten Hagen Jørgensen, Group CFO, Ari Kaperi, Group CRO, og Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, deltar. Etter en kort presentasjon fra ledelsen følger en mer detaljert del med spørsmål og svar.

Et opptak av telefonkonferansen vil bli lagt ut på www.nordea.com etter konferansen. Et opptak vil også være tilgjengelig til og med 1. november på telefon +44 (0)20 3427 0598, kode 9059171#.

Presentasjon for analytikere og investorer i London 24. oktober
Tid: 08.00 lokal tid
Sted: The Langham, 1c Portland Place, Regent Street, London W1B 1JA

Christian Clausen, konsernsjef, Torsten Hagen Jørgensen, Group CFO, Ari Kaperi, Group CRO, Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, Andreas Larsson, Senior IR Officer og Emma Nilsson, IR Officer, deltar. Presentasjonen med spørsmål og svar forventes å vare rundt én time. For å delta, vennligst kontakt: Ann Nunn i ABG Sundal Collier via e-post: ann.nunn@abgsc.com.

For mer informasjon:
Rodney Alfvén, leder av Investor Relations, +46 8 614 7880
Rune Kibsgaard Sjøhelle, kommunikasjonsdirektør i Norge, 40200210

Tags:

Nordea er en nordisk totalbank. Vi hjelper kundene våre med å virkeliggjøre drømmer og ambisjoner – og det har vi gjort i 200 år. Vi vil utgjøre en forskjell for kundene våre og for lokalsamfunnene vi er til stede i, ved å være en solid og personlig finansiell partner. Nordea-aksjen er notert på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Les mer om oss på nordea.com.