Nordeas kvartalsrapport 30. oktober 2001

Nordeas kvartalsrapport 30. oktober 2001 Nordea vil presentere rapporten for tredje kvartal 2001 på tirsdag, 30. oktober. Pressekonferanse Det vil bli avholdt en pressekonferanse i Stockholm kl. 12.30 lokal tid. Pressekonferansen vil bli overført med satellitt til København og Oslo kl. 12.30 (lokal tid) og til Helsinki kl. 13.30 (lokal tid). Steder: Stockholm: Smålandsgatan 24 København: Strandgade 3 Oslo: Middelthunsgt. 17, Majorstuen Helsinki: Aleksanterinkatu 36 B Thorleif Krarup, konsernsjef og Arne Liljedahl, konserndirektør finans vil på pressekonferansen presentere og kommentere rapporten. Pressekonferansen vil holdes på engelsk. Pressekonferansen vil også overføres live på Internett på www.nordea.com. Pressekonferansen vil TV-overføres via satellitten Eurtelsat W1 på 10 grader øst. For pressekonferansen er down-link 10996,1700 V For PowerPoint-presentasjonen er down-link 10969,1700 V. FEC 3/4, symbolrate 6.1113, lydkanal 1. Analytikerpresentasjon Det vil bli avholdt en analytikerpresentasjon i Stockholm kl. 15.00. Sted: Smålandsgatan 24, Stockholm Thorleif Krarup, konsernsjef, Arne Liljedahl, konserndirektør finans og Carl-Johan Granvik, lederen for Group Credit and Risk Control, vil presentere og kommentere rapporten. Lysbildepresentasjonen fra analytikerkonferansen vil også være tilgjengelig på www.nordea.com. Internasjonal telefonkonferanse Det vil bli avholdt en internasjonal telekonferanse for analytikere med Thorleif Krarup, konsernsjef, Arne Liljedahl, konserndirektør finans og Carl-Johan Granvik, leder for Group Credit and Risk Control, kl. 17.00 lokal tid. Ring +46 8 500 525 50 for å delta. Du bes registrere deg minst 10 minutter før telekonferansen begynner. Et opptak vil være tilgjengelig på +46 8 598 090 09 000, møte nummer 500 525 50, kode 011030 i en uke etter konferansen. Anlalytikerpresentasjon i London Onsdag 31. oktober er Nordea Securities vert for en analytikerpresentasjon I London med Arne Liljedahl, konserndirektør finans, Carl-Johan Granvik, leder for Group Credit and Risk Control og Sigurd Carlsen, sjef for investorkontakt. Vennligst møt opp kl. 11.45. Presentasjonen begynner kl. 12.00. Presentasjonen, inkludert spørsmål og svar, er forventet å vare en time og vil bli etterfulgt av lunsj. Sted: Great Eastern Hotel Bishopsgate/Chancery Room Liverpool Street London EC2M 7QN Hvis du ønsker å delta på London-presentasjonen, vennligst registrer deg hos Karina Christensen, Nordea Securities Ltd., faksnummer: +44 (0)20 7630 4870, telefon: +44 (0)20 7808 57605 eller e-post: karina.christensen@nordeasecurities.com For ytterligere informasjon: Erik Evrén, Head of Group Media Relations, +46 8 614 8611 Sigurd Carlsen, Head of Investor Relations, +46 8 614 7852 ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på foelgende hjemmeside: http://www.waymaker.net Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/25/20011025BIT01060/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/25/20011025BIT01060/bit0002.pdf