Nordeas rapport for første kvartal den 25. april 2001

Nordeas rapport for første kvartal den 25. april 2001 Velkommen til vår pressekonferanse onsdag, 25. april 2001, der Nordeas resultater for første kvartal vil bli presentert. Pressekonferanse Det vil bli avholdt en pressekonferanse i København kl. 12.30 lokal tid. Den vil bli overført via satellitt (detaljer nedenfor) til Stockholm og Oslo kl. 12.30 (lokal tid) og til Helsinki kl. 13.30 (lokal tid). Steder: Stockholm: Smålandsgatan 24 København: Strandgade 3 Oslo: Middelthunsgt. 17, Majorstuen Helsinki: Aleksanterinkatu 36 B Thorleif Krarup, President og konsernsjef og Arne Liljedahl, konserndirektør finans, vil være tilstede i København. Pressekonferansen vil holdes på engelsk. Pressekonferansen vil også overføres live på Internett på www.nordea.com. Hvis du ikke har Real Player, vennligst logg på ca. 20 minutter før konferansen starter for å laste ned programvaren fra ikonet for pressekonferansen. Telekonferanse for analytikere Det vil bli avholdt en internasjonal telekonferanse for analytikere 25. april kl. 15.00 (lokal tid i København) der Thorleif Krarup, Arne Liljedahl og Sigurd Karlsen, sjefen for investorkontakt, vil delta. Vennligst ring +46 8 5005 2550 for å delta i telekonferansen. Du bes registrere deg minst 10 minutter før presentasjonen tar til. Under telekonferansen vil en PowerPoint-presentasjon være tilgjengelig på Internett på www.nordea.com. Opptak av telekonferansen vil være tilgjengelig på +46 8 598 09 000, møte nummer (500 525 50), kode(010425), i en uke etter konferansen og også på www.nordea.com. Pressekonferansen vil overføres via satellitt Eutelsat W2 XP B6, 16° Øst. Downlink: 111126.83 V for konferansen (audio: channel 1) og 111135.83 V for PowerPoint-presentasjonen. FEC ½, symbolrate 6.667. For ytterligere informasjon: Erik Evrén, Group Media Relations, +46 8 614 8611 Sigurd Carlsen, Investor Relations, +46 8 614 785 ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på foelgende hjemmeside: http://www.bit.se Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/04/19/20010419BIT01010/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/04/19/20010419BIT01010/bit0002.pdf