Ordinær generalforsamling i Nordea 24. april

Ordinær generalforsamling i Nordea 24. april Nordea AB (publ) har i dag innkalt sine aksjonærer til ordinær generalforsamling onsdag 24. april kl. 15.00 svensk tid i Aula Magna, Stockholms universitet, og med mulighet for aksjonærer å delta på generalforsamlingen kl. 16.00 finsk tid i Finlandia Hall i Helsinki og kl. 15.00 dansk tid på Scandic Hotel Copenhagen via video-samsending. Innkallingen til generalforsamlingen blir offentliggjort i dag i Dagens Nyheter, Svenska Dagbladet, Helsingin Sanomat, Hufvudstadsbladet, Berlingske Tidende og Jyllands-Posten og er tilgjengelig på Nordeas hjemmeside, www.nordea.com. Mer informasjon: Erik Evrén, leder av Group Media Relations, +46 8 614 8611 ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på foelgende hjemmeside: http://www.waymaker.net Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/22/20020321BIT01160/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/22/20020321BIT01160/wkr0002.pdf