Nå lavest kurtasje i Norge! Aksjehandel fra kr 9,- !

Nå lavest kurtasje i Norge! Aksjehandel fra kr 9,- ! Fra den 12. mai senker Nordnet minimumskurtasjen til kun kr 9,- for nye kunder. Tilbudet gjelder i de fire første månedene som kunde, før man deretter går over til normale vilkår. Også Nordnets eksisterende kunder får glede av tilbudet, og får handle til kr 9,- frem til 1. juli. - Vi får mange nye kunder på grunn av vårt sterke og unike produkttilbud, med blant annet Nordens mest benyttede realtidsapplikasjon WinTrade, shorthandel, opsjonshandel og belåning. Nå øker vi tempoet ytterligere, og senker derfor prisene for å vokse videre i høyt tempo, sier Lars Thorstensen, Salgs- og Markedssjef i Nordnet Norge. Nordnet er også den eneste som tilbyr samlekurtasje der flere transaksjoner regnes sammen til en handel, noe som kan senke kurtasjen betraktelig sammenlignet med de andre Internettmeglerene. - Vi innfører dette tilbudet fordi vi ønsker å vokse videre i ett hurtig tempo, og gir derfor alle potensielle kunder en ekstra god grunn til å benytte våre tjenester, sier Lars Thorstensen, Salgs- og Markedssjef i Nordnet Norge. Nordnet har tatt store markedsandeler på Oslo Børs, og økte sine markedsandeler til 2,17% i første kvartal 2003, mot 0,61% i første kvartal 2002 (Kilde: Oslo Børs). For mer informasjon, kontakt: Lars Thorstensen, Salgs- og Markedssjef, Nordnet Norge, Telefon: 23209094 Mobil: 92821704 E-post: lars.thorstensen@nordnet.no Nordnet Norge er filial av Nordnet Securities Bank AB, datterselskap til Nordnet AB (publ), notert på Stockholmsbørsens O-liste. Nordnet er Nordens største Internettmegler. Nordnet består av Nordnet Sverige (www.nordnet.se), Nordnet Norge (www.nordnet.no), Nordnet Danmark (www.nordnet.dk) og Eurotrade Securities S.A. i Luxembourg (www.eurotrade.lu). ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/09/20030509BIT00940/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/09/20030509BIT00940/wkr0002.pdf