Nordnet lanserer gratis handel i Månedens Aksjer!

Nordnet lanserer gratis handel i Månedens Aksjer! Nordnet lanserer nå kurtasjefri handel i utvalgte nordiske aksjer. Fra og med april måned kan samtlige kunder handle med en kurtasjefri aksje på Oslo Børs, Stockholmsbørsen og Københavns Fondsbørs. I tillegg får Nordnets kunder mulighet til å handle en kurtasjefri aksje på det amerikanske markedet. Først ut for for de norske kundene er Norske Skog på Oslo Børs, Volvo B på Stockholmsbørsen, Vestas Wind System på Københavnsbørsen og den russiske telekomoperatøren Rostelecom notert på NYSE. Nordnet vil lansere fire nye aksjer hver måned som kan handles uten kurtasje. - Dette er en mulighet for våre kunder til å handle velkjente aksjer på flere markeder, og vi ønsker med dette å vise at vi tilbyr mye mer enn aksjehandel på Oslo Børs, sier Salgs- og Markedssjef Lars Thorstensen i Nordnet Norge. - Dette er også et viktig signal til våre eksisterende kunder om at vi ønsker å gi de muligheten til å få litt ekstra ut av sitt kundeforhold hos Nordnet, sier Lars Thorstensen videre. Nordnet øker også sitt tilbud til sine utenlandske kunder, og gir alle sine svenske kunder tilgang til å handle en kurtasjefri aksje på Oslo Børs hver måned. For mer informasjon, kontakt: Lars Thorstensen, Salgs- og Markedssjef, Nordnet Norge, Telefon: 22660041 Mobil: 92821704 E-post: lars.thorstensen@nordnet.no Nordnet Securities Bank AB er datterselskap til Nordnet AB (publ), notert på Stockholmsbørsens O-liste. Nordnet er Nordens største Internettmegler. Nordnet består av Nordnet Sverige (www.nordnet.se), Nordnet Norge (www.nordnet.no), Nordnet Danmark (www.nordnet.dk) og Eurotrade Securities S.A. i Luxembourg (www.eurotrade.lu). ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/31/20040331BIT00360/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/31/20040331BIT00360/wkr0002.pdf