Nordnet og Dine Penger innleder samarbeid

Nordnet og Dine Penger innleder samarbeid Dine Penger lanserer nå sine nye aksjesider på www.dinepenger.no. Sidene er utviklet og driftet av Nordnet, og skal gi Dine Pengers nettbrukere tilgang til informasjon om norske verdipapirer. Samarbeidet er langsiktig, og skal gi begge parter ytterligere fordeler, henholdsvis som økt kvalitet i innhold på www.dinepenger.no, og nye kunder til Nordnet. Nordnet tar med dette også et skritt på veien som ASP-leverandør i det norske markedet. - Dine Penger er en svært viktig samarbeidspartner for oss. Å nå frem til deres 420.000 lesere samt levering av børsinformasjon til deres nettbrukere vil gi oss en unik mulighet til å nå vår målgruppe. Dermed kan vi rekruttere ytterligere kunder til Nordnet, sier salgs- og markedssjef Lars Thorstensen i Nordnet Norge. - Nordnet leverer tjenester som øker verdien på våre nettsider, og vi er svært fornøyd med det produktet vi mottar, sier adm.dir Rune Pedersen i Dine Penger Online. Mange har etterspurt oppdaterte aksjekurser på våre sider, nå får de det. For mer informasjon, kontakt: Lars Thorstensen, Salgs- og Markedssjef, Nordnet Norge, Telefon: 23209094 Mobil: 92821704 E-post: lars.thorstensen@nordnet.no Rune Pedersen, Adm.Dir, Dine Penger Online Telefon: 23276682 Epost: rune.pedersen@dinepenger.no Nordnet Norge er filial av Nordnet Securities Bank AB, datterselskap til Nordnet AB (publ), notert på Stockholmsbørsens O-liste. Nordnet er Nordens største Internettmegler. Nordnet består av Nordnet Sverige (www.nordnet.se), Nordnet Norge (www.nordnet.no), Nordnet Danmark (www.nordnet.dk) og Eurotrade Securities S.A. i Luxemburg (www eurotrade.lu). Dine Penger og Dine Penger Online er Norges største fagmiljø på privatøkonomi. Dine Penger har det suverent største opplaget av alle økonomiske blader i Norge. Bladet kommer ut 11 ganger i året, abonnentene har også tilgang til egne lukkede sider på dinepenger.no. Dine Penger er eid av Schibsted. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/03/20030903BIT00120/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/03/20030903BIT00120/wkr0002.pdf