Nordnets Julekalender - kurtasjefri handel i 3 aksjer hver dag

Nordnets kunder får besøk av Julenissen hver dag i hele desember. I Nordnets Julekalender finner kundene hver dag 3 aksjer som kan handles uten kurtasje. Det tilbys kurtasjefri handel med både norske, svenske og danske aksjer. - Vi stoler på at Julenissen vil hjelpe oss i markedsføringsarbeidet, og tror kundene setter pris på en julekalender og gaver på forskudd, sier Lars Thorstensen, Salgs- og Markedssjef i Nordnet Norge. Nordnets Julekalender – en tradisjon Nordnets Julekalender er en tradisjon, og også i år vil Julenissen jobbe for å styrke relasjonen med Nordnets eksisterende kunder. I tillegg til at det hver dag tilbys kurtasjefri handel med 3 aksjer, kan Nordnets kunder også hver dag handle kurtasjefritt med aksjer notert på NullKurtasjeListen. For mer informasjon, kontakt: Lars Thorstensen, Salgs- og Markedssjef, Nordnet Norge, Telefon: 23333009 Mobil: 92821704 E-post: lars.thorstensen@nordnet.no