• Nordnet/

Nordnets Julekalender - Nordnets Julenisse tilbyr tre nye aksjer for kurtasjefri handel hver dag. Julenissen kommer til Nordnet! Hver dag i hele desember kan Nordnets kunder handle kurtasjefritt med 3 utvalgte aksjer, som kundene finner i Nordnets Julekalender som ligger på www.nordnet.no. Nordnets kunder kan åpne en ny luke i Nordnets Julekalender hver dag, og bak luken er det tre aksjer som kan handles kurtasjefritt. Aksjene som tilbys er hentet fra Oslo Børs, Stockholmsbørsen og Københavns Fondsbørs. - Vi gjennomfører dette dels for å styrke relasjonene med eksisterende kunder samt dels for å styrke markedsføringen i løpet av desember måned, sier Salgs- & Markedssjef Lars Thorstensen i Nordnet Norge. - Vi håper også dette vil føre til økt interesse for flere aksjer både på Stockholmsbørsen og København Fondsbørs, fortsetter Lars Thorstensen. Blant aksjene som tilbys kurtasjefritt finnes blant annet Telenor, Norsk Hydro, Statoil og Orkla. For mer informasjon, kontakt: Lars Thorstensen, Salgs- og Markedssjef, Nordnet Norge, Telefon: 23209094 Mobil: 92821704 E-post: lars.thorstensen@nordnet.no Nordnet Securities Bank AB er datterselskap til Nordnet AB (publ), notert på Stockholmsbørsens O-liste. Nordnet er Nordens største Internettmegler. Nordnet består av Nordnet Sverige (www.nordnet.se), Nordnet Norge (www.nordnet.no), Nordnet Danmark (www.nordnet.dk) og Eurotrade Securities S.A. i Luxembourg (www.eurotrade.lu). ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/01/20031201BIT00860/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/01/20031201BIT00860/wkr0002.pdf