Salgssuksess i Bergen for Nordr

Det har vært knyttet stor spenning til salgsstarten på boligprosjektet Mølleneset. Det endte med et svært godt salg på 54 enheter i prosjektet der 40 av leilighetene ble solgt i lukkede budrunder. Gjenværende leiligheter blir gjort tilgjengelig for markedet mandag 31.01.2022.

Mølleneset har vist seg å være et prosjekt av stor interesse og hadde over 4000 interessenter allerede før salgsstart.

-Det har vært mye spenning knyttet til salgsstarten av Mølleneset. Vi har hatt stor interesse for dette prosjektet siden oppstart i 2018. Vi er derfor svært fornøyde med utfallet av salgsstarten, sier konstituert konsernsjef Pål Aglen.

Planene for Mølleneset omfatter 3 boligblokker, inkludert et mindre næringslokale. I tillegg vil prosjektet være i gang- og sykkelavstand til mange tusen arbeidsplasser i sentrum. Mølleneset er en del av en bydel i vekst, i det som tidligere var et industriområde, men som nå er et område med et urbant bymiljø. Det vil komme ett nytt bybanestopp like ved som vil gjøre området enda mer attraktivt. I tillegg skal det bygges en ny bystrand fra nærområdet og helt bort til ADO Arena.

-Mølleneset er et prosjekt vi er svært stolte av. Prosjektet har både svært gode arkitektoniske kvaliteter hvor vi også har fokusert på å gi leilighetene gode sol og utsiktsforhold. Her får du et nybygg i sentrum med sjøutsikt, noe som er sjeldent og har skapt etterspørsel i markedet fortsetter Aglen.

Mølleneset vil bestå av 3 bygg med til sammen 67 leiligheter fra 35 – 140 kvm. Prosjektet byr på alt fra flotte toppleiligheter til arealeffektive 2-roms.

Ønsker du å lese mer om Mølleneset, besøk prosjektets hjemmeside: www.molleneset.no

For mer informasjon, kontakt:

Pål Aglen, konstituert konsernsjef Nordr Group, pal.aglen@nordr.com, +47 993 89 224

Malin Woll Skotnes, salg- og markedsdirektør Nordr Norge, malin.skotnes@nordr.com, +47 936 50 077

Nordr Eiendom har totalt 17
.200 leiligheter under utvikling i Norge og Sverige. I alt jobber det 200 ansatte i selskapet i Norge og Sverige. Nordr eies av et konsortium bestående av Fredensborg AS, Fredensborg Bolig AS, Norwegian Property ASA og Union Real Estate Fund III Holding AS. Selskapet har kontor i Oslo, Bergen, Trondheim og Stavanger i Norge og i Stockholm, Gøteborg og Malmø i Sverige.