Hun skal lede Byggmesterforbundet region nord

Report this content

Hun skal lede Byggmesterforbundet region nord Pressemelding fra Norges Byggmesterforbund 2. april 2004: Norges Byggmesterforbund utvider for første gang administrasjonen utenfor hovedkontoret i Oslo. Toril Kjelstrup Nymo er ansatt som regionsleder for Nord-Norge fra 1.april. Med det ønsker Byggmesterforbundet å øke aktiviteten i Nord-Norge. Kjelstrup Nymo er 47 år, og kommer fra en stilling som adm. dir. i Focus Interiør AS i Målselv. Hun har svennebrev som møbelsnekker, og har tidligere drevet egen bedrift innen husflid og småindustri. Hun har ellers drevet med produktutvikling og vært lærer i noen år. Hus og møbler har vært den store lidenskapen bestandig, forteller Toril. Regionslederen har arbeidssted i NHO's lokaler i Tromsø, men vil ha hele den nordlige landsdelen som sitt arbeidsfelt. Det er en stor region å lede, fastslår Toril Kjelstrup Nymo. Hun legger vekt på arbeid i nettverk, og ser fram til å være med og skape nettverk og møteplasser for medlemmene i nord. Regionslederen vil få ansvar for å øke aktiviteten og bygge opp organisasjonen i Nordland, Troms og Finnmark. Noen hovedaktiviteter vil være verving av nye medlemmer, kurs- og kompetanseaktiviteter for medlemmene, salg av forsikring for Byggmesterforsikring AS og medlemskontakt. Kjelstrup Nymo fikk den nyopprettete stillingen i konkurranse med mange kvalifiserte søkere. I panelet som vurderte kandidatene, var det imidlertid ikke tvil om hvilken kandidat som var den foretrukne. Mer informasjon: Leif Egil Lintho, Adm.dir. i Norges Byggmesterforbund mobil: 481 21 867, e-post: leif.e.lintho@byggmesterforbundet.no Toril Kjelstrup Nymo, Regionsleder, Norges Byggmesterforbund region nord mobil: 916 20 194 ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/02/20040402BIT20420/bild.html Bilde