Tre av Mosjøens mest lojale medarbeidere feirer 90 år og over 150.000 timer på samme arbeidsplass!

På Norlandia Lyngengården Hotell er det duket for fest når tre av Mosjøens mest lojale medarbeidere feirer til sammen 90 år på samme arbeidsplass.

De tre resepsjonistene Gunnlaug Solheim (57), Randi Pedersen (60) og Torunn Andås Pedersen (58) har alle vært ansatt på hotellet i over 30 år. Damene har formodentlig til sammen tilbrakt mer enn 150.000 timer på jobb, slitt ut rundt 190 par sko og gått frem og tilbake fra hotellet mer enn 40.000 ganger! Antall fornøyde gjester som de har sjekket inn og ut gjennom årenes løp tør vi ikke en gang prøve å tippe på.
”For oss er det flott å ha så lojale og trofaste ansatte i kjeden. Når man jobber så lenge på samme sted sier det noe om et sterkt jobbengasjement og høy trivsel. Vi er veldig takknemlige for at Gunnlaug, Randi og Torunn jobber for oss og setter stor pris på den fantastiske jobben de har gjort og fremdeles gjør for Norlandia” sier Fredrik Larsson, administrerende direktør i Norlandia Hotels & Resorts.
Medaljen for lang og tro tjeneste tildeles på Norlandia Lyngengården Hotell, onsdag den 12. desember kl.12.00. Adm. Direktør Fredrik Larsson, samt driftssjef og HR-ansvarlig fra hovedkontoret i Oslo vil være tilstede under overrekkelsen.
Medaljen for lang og tro tjeneste er en påskjønnelse til særlig fortjente arbeidstakere med minst 30 års ansettelse hos samme arbeidsgiver. Medaljen tildeles av direksjonen i Det Kgl. Selskap for Norges Vel.