Norse Atlantic Airways gjenopptar sine direkteflyvninger fra Oslo til Los Angeles sommeren 2025

Report this content
  • Norse Atlantic Airways gjenopptar den populære direkteruten fra Oslo til Los Angeles for sommersesongen 2025.
  • Ruten vil operere opptil tre ganger i uken fra 22. mai til 29. september 2025.
  • I dag kunngjør flyselskapet også sin nyeste transatlantiske rute, mellom Roma og Los Angeles.

Norse Atlantic Airways kunngjør med stor glede at selskapet gjenopptar direkteflyvningene fra Oslo til Los Angeles sommeren 2025. Etter en vellykket lansering av ruten i 2022, har forbindelsen mellom Oslo og Los Angeles blitt en favoritt blant reisende. Ruten er nå tilbake for sin tredje sommersesong på rad.

"Vi er svært glade for å kunne tilby direkteflyvninger mellom Oslo og Los Angeles også i 2025," sier Bjørn Tore Larsen, konsernsjef og grunnlegger av Norse Atlantic Airways. "Den store etterspørselen vi har sett fra våre passasjerer bekrefter behovet for rimelige og direkte reisealternativer mellom disse to viktige destinasjonene."

Billetter er nå tilgjengelige fra NOK 3 199 én vei, inkludert skatter og avgifter, og kan bestilles på www.flynorse.com.

Ny rute mellom Roma og LA

I tillegg kunngjør Norse Atlantic i dag sin nyeste transatlantiske rute, med direkteflyvninger mellom Roma og Los Angeles fra sommeren 2025. Med denne lanseringen fortsetter Norse Atlantic å vokse sitt transatlantiske nettverk og imøtekommer økende etterspørsel etter reiser mellom Europa og USA.

Den nye ruten vil operere tre ganger i uken, med oppstart 22. mai 2025.

Billetter er nå tilgjengelige på www.flynorse.com, med priser fra €149 én vei mellom Roma og Los Angeles, og $199 én vei mellom Los Angeles og Roma, inkludert skatter og agifter.

Komfort og fleksibilitet

Norse Atlantic flyr Boeing 787 Dreamliner-fly. Flymodellen er designet for å gi passasjerer en overlegen reiseopplevelse, hvor komfort og avslapning står i sentrum. Velg mellom Economy og Norse Premium kabin, hvor Norse Premium inkluderer sjenerøs plass og muligheten til å lene deg godt tilbake og strekke ut beina. Hvert sete er utstyrt med et personlig underholdningsskjerm.

Passasjerer kan skreddersy sin reiseopplevelse ved å velge mellom tre billettyper – Light, Classic og Flextra – som gir friheten til å velge det som betyr mest for dem. Light er vårt mest prisgunstige alternativ, perfekt for deg som ønsker en enkel og kostnadseffektiv reise. Flextra er vår mest omfattende pakke, som inkluderer maksimal bagasjevekt, prioritert innsjekk og ombordstigning, to måltider og fleksible billettvilkår – alt for å gjøre reisen din så sømløs og behagelig som mulig.

Alle Economy Light-bestillinger inkluderer nå 10 kg håndbagasje i tillegg til en liten veske som får plass under setet. Dette gjelder for bestillinger gjort direkte via flynorse.com fra og med 2. september.

For mer informasjon og booking, besøk Norse Atlantic Airways’ nettside: www.flynorse.com

Christina Carare
media@flynorse.com

Norse Atlantic Airways er et flyselskap som tilbyr komfortable langdistanseflygninger til gode priser. Selskapet ble grunnlagt av konsernsjef og storaksjonær Bjørn Tore Larsen i mars 2021. Norse har en flåte på 15 moderne, drivstoffeffektive og mer miljøvennlige fly av typen Boeing 787 Dreamliner som betjener destinasjoner som New York, Los Angeles, Las Vegas, Miami, Orlando, Bangkok, Cape Town, Oslo, Athen, London, Berlin, Roma og Paris. Den første Norse-flygningen tok av fra Oslo til New York 14. juni 2022. Selskapets hovedkontor er i Arendal.