Norse Atlantic Airways lanserer salg på alle destinasjoner - priser fra NOK 1,349

• I dag starter Norse Atlantic salget på alle sine transatlantiske flyvninger

• Reisende kan sikre seg vintersol til ekstra gode tilbud på allerede lave priser

Fra og med i dag, mandag 4. september, har Norse Atlantic lansert en global salgskampanje til alle sine destinasjoner for reiser frem til slutten av mars 2024.

"Den globale salgskampanjen til Norse Atlantic har noen virkelig fantastiske tilbud for å starte september måned. Enten du planlegger en storbyferie, eller er på utkikk etter drømmeferien til vintersoldestinasjoner som Miami eller Bangkok, har vi nå ekstra gode tilbud. Passasjerer kan glede seg over direkteflyvninger ombord våre toppmoderne Boeing 787 Dreamliners og oppleve den eksepsjonelle servicen og komforten som Norse Atlantic har blitt kjent for" sier Bård Nordhagen, Chief Commercial Officer i Norse Atlantic Airways.

Norse Atlantic salgskampanje starter 4. september 2023 kl. 10.00 og avsluttes ved midnatt tirsdag 12. september 2023, med mindre utsolgt før. Reisedatoer på utvalgte ruter er frem til slutten av mars 2024. Prisene avhenger av tilgjengelighet og blackout-perioder gjelder. Annonserte priser inkluderer alle skatter og avgifter.

Kampanjepriser på direkteruter fra Oslo:

• Oslo - New York, JFK, fra NOK 1,349 én vei.

• Oslo - Fort Lauderdale / Miami, fra NOK 1,769 én vei.

• Oslo - Los Angeles, fra NOK 2,049 én vei.

• Oslo - Bangkok, fra NOK 2,829 én vei.

For mer informasjon, vilkår og betingelser, og for å bestille, besøk www.flynorse.com

Alle Norse Atlantic fly er av typen Boeing 787 Dreamliner. Romslig kabin, komfortable seter og høy luftkvalitet, gjør langdistansereiser til en behagelig flyopplevelse for passasjerene ombord. Hvert sete er i tillegg utstyrt med touchskjermer og et stort utvalg av filmer og serier.

Norse Atlantic tilbyr to kabinvalg, Economy og Premium. Premium-kabinen skiller seg ut med en bransjeledende seteavstand på 43 tommer, som gir rikelig med plass til å strekke ut og slappe av.

Passasjerer kan velge mellom tre prisalternativer: Light, Classic og Flextra. Light er Norse´ rimeligste bookingklasse, hvor gjester selv kan velge hvilke tilleggstjenester de vil betale for, mens Flextra inkluderer maksimal bagasjevekt, Premium-ombordstigning, prioritert innsjekk og økt billettfleksibilitet.

Christina Carare
media@flynorse.com

Norse Atlantic Airways er et flyselskap som tilbyr komfortable langdistanseflygninger til gode priser, primært mellom Europa og USA. Selskapet ble grunnlagt av konsernsjef og hovedeier Bjørn Tore Larsen i mars 2021. Norse har en flåte på 15 moderne, drivstoffeffektive og mer miljøvennlige fly av typen Boeing 787 Dreamliner som betjener destinasjoner som New York, Los Angeles, Fort Lauderdale, Orlando, Washington, San Francisco, Boston, Oslo, London, Berlin, Rome and Paris. Den første Norse-flygningen tok av fra Oslo til New York 14. juni 2022. Selskapets hovedkontor er i Arendal.