Norse Atlantic Airways utnevner Frank Nordbjerg som salgssjef for Europa

Norse Atlantic Airways, det ledende lavpris langdistanseflyselskapet, er glad for å utnevne Frank Nordbjerg som ny salgssjef for Europa.

Rollen vil fokusere på å styrke eksisterende avtaler med reiselivsnæringen, utforske nye muligheter for å samarbeide tett med bransjen, samt sikre at Norse Atlantic når ut til og engasjerer et bredere kundegrunnlag.

Frank Nordbjerg har omfattende erfaring fra flyselskaper og reiselivsbransjen, og har representert selskaper over hele Europa, inkludert Atlantic Link, SIXT og Norwegian.

“Jeg er glad for å ønske Frank velkommen til Norse-teamet. Vi fortsetter å samarbeide tett med reiselivsnæringen, og denne nye rollen i kommersiell avdeling vil styrke vår tilstedeværelse på det europeiske markedet. Målet er å gi et bredere publikum tilgang til våre rimelige priser,” sa Bård Nordhagen, Chief Commercial Officer i Norse Atlantic Airways.

“Jeg ser frem til å styrke våre eksisterende relasjoner med våre reiselivspartnere over hele Europa samt utforske nye muligheter. Norse Atlantic gir bransjen en unik åpning til å tilby sine kunder rimelige priser til populære langdistansedestinasjoner, uten å gå på kompromiss med kvalitet og komfort,” sa Frank Nordbjerg, salgssjef for Europa i Norse Atlantic Airways.

Norse Atlantic opererer utelukkende med Boeing 787 Dreamliner flytypen, et av de mest moderne og effektive flyene i lufta. Flyene har en rekke teknologiske nyvinninger som bidrar til å gi passasjerene en avslappet og komfortabel reiseopplevelse.

Norse Atlantic tilbyr to kabinvalg: Economy og Norse Premium. I Norse Premium-kabinen får du generøs seteavstand og rikelig med plass til å lene deg tilbake, strekke ut og slappe av, slik at du kan ankomme destinasjonen uthvilt og klar til å utforske. Alle seter er også utstyrt med personlige underholdningssystemer.

Passasjerer kan velge mellom tre billettyper, Light, Classic og Flextra, som gir reisende mulighet til å velge det som er viktige for dem. Light er vårt rimeligste alternativ, mens Flextra inkluderer maksimal bagasjevekt, prioritert innsjekk og ombordstigning, to måltider og økt billettfleksibilitet.

Christina Carare
media@flynorse.com

Norse Atlantic Airways er et flyselskap som tilbyr komfortable langdistanseflygninger til gode priser, primært mellom Europa og USA. Selskapet ble grunnlagt av konsernsjef og storaksjonær Bjørn Tore Larsen i mars 2021. Norse har en flåte på 15 moderne, drivstoffeffektive og mer miljøvennlige fly av typen Boeing 787 Dreamliner som betjener destinasjoner som New York, Los Angeles, Las Vegas, Miami, Orlando, Bangkok, Cape Town, Oslo, Athen, London, Berlin, Roma og Paris. Den første Norse-flygningen tok av fra Oslo til New York 14. juni 2022. Selskapets hovedkontor er i Arendal.