Norse Atlantic Airways valgt som flypartner av P&O Cruises for vinteren 2024/2025 Karibia-sesongen

Norse Atlantic Airways har inngått en langtidskontrakt med datterselskapet til verdens største cruiseoperatør. Nå skal turister fraktes til Karibia.

Norse Atlantic Airways er stolte av å kunngjøre sin første store langtidscharteravtale med P&O Cruises, eid av amerikansk gigant Carnival Cruises, verdens største cruiseoperatør, for vinteren 2024/2025.

Fra november 2024 til mars 2025 vil Norse Atlantic operere ukentlige fredagsflyvninger fra Manchester til Barbados, samt lørdagsflyvninger fra London Gatwick og Manchester til Antigua/Barbados (annenhver uke).

– Første store langtidskontrakt

"Vi er svært begeistret for å samarbeide med P&O Cruises for vinteren 2024/2025 for flyvninger til deres cruisedestinasjoner i Karibien. Dette er vår første store langtidskontrakt, og det reflekterer vårt felles engasjement for å levere eksepsjonelle reiseopplevelser til våre kunder. Våre moderne fly og ledende produkter vil gi passasjerene en minneverdig og behagelig reise fra øyeblikket de går ombord. Vi ser frem til å ønske P&O-passasjerene velkommen gjennom hele sesongen og bidra til en uforglemmelig Karibia-ferie,” sa Bjørn Tore Larsen, konsernsjef og grunnlegger av Norse Atlantic Airways.

P&O Cruises president Paul Ludlow sa: "Jeg er glad for å ha Norse Atlantic Airways som en av våre flypartnere som tilbyr flyvninger til våre cruiseferier i Karibia denne vinteren. Dette partnerskapet lar oss tilby en skreddersydd flyopplevelse som speiler de høye standardene våre gjester forventer fra en ferie med P&O Cruises. Sammen forplikter vi oss til å levere en smidig og eksepsjonell reise, og bringe våre gjester til deres drømmeferie i Karibia med den servicen og komforten de forventer."

P&O Cruises-gjester som flyr med Norse Atlantic Airways, kan velge mellom to kabinalternativer: Economy og Norse Premium, som begge tilbyr eksepsjonell komfort og service. Inkludert bagasje er 1 x 23 kg i Economy og 1 x 28 kg i Norse Premium Class, samt 10 kg håndbagasje og en liten bæreveske i begge kabiner.

Tv-skjerm med inflight underholdning er tilgjengelig i alle seter. Amenity kit tilbys alle som reiser i Norse Premium, bestående av øretelefoner, sovemaske, pute og et deilig mykt teppe. Premium-passasjerene kan også nyte gratis servering av mat og drikke.

P&O Cruises-kunder i Norse Economy vil oppleve romslige seter, gratis måltider og et utvalg av underholdningsalternativer på personlig tv-skjerm i hver seterygg, som sikrer en avslappende og hyggelig flytur. For de som ønsker et høyere nivå av luksus, har hvert sete i Norse Premium-kabinen bransjeledende benplass for ekstra comfort og svært god tilbakelening av setet, ekstra fasiliteter inkludert prioritert ombordstigning, gratis og velsmakende utvalg av varm mat, snacks, varme og kalde drikker, som lar reisende ankomme destinasjonen uthvilt og klare til å nyte sitt cruise.

Christina Carare
media@flynorse.com

Norse Atlantic Airways er et flyselskap som tilbyr komfortable langdistanseflygninger til gode priser, primært mellom Europa og USA. Selskapet ble grunnlagt av konsernsjef og storaksjonær Bjørn Tore Larsen i mars 2021. Norse har en flåte på 15 moderne, drivstoffeffektive og mer miljøvennlige fly av typen Boeing 787 Dreamliner som betjener destinasjoner som New York, Los Angeles, Las Vegas, Miami, Orlando, Bangkok, Cape Town, Oslo, Athen, London, Berlin, Roma og Paris. Den første Norse-flygningen tok av fra Oslo til New York 14. juni 2022. Selskapets hovedkontor er i Arendal.